وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

شروع صندلی داغ

سلام دوستان و همکلاسی های خوبم : 

 

چقدر زود دیر شد ، انگار همین دیروز بود که داشتیم کل کل میکردیم که کی اول رو صندلیه داغ بشینه، خلاصه زمانه موعود فرارسید... 

از امروز من به مدت ۱هفته در خدمتتون هستم برای صندلی داغ...  

و طبق پسته قوانینه صندلی داغ به سوالاتون راجبه خودم جواب میدم . 

 

سوالاتونو آماده کردین ؟ میخوام ببینم تو این ۱هفته با سوالاتون چیکار میخواین بکنین ...من که جام خوبه و راحته ...به امید خدا شروع میکنیم.  

معرفی یک سایت...

ســــــــــــــــــــــــــــلام...

بعد مدتها دسترسی نداشتن به اینترنت دوباره میتونم مثل قبل تو وبلاگ باشم...

یه ایده ای به ذهنم رسید که میخوام انجامش بدم، از این به بعد هر ازگاهی یه سایتو به شما معرفی می کنم...

نمیدونستم از کدومش شروع کنم پس رفتم دنبال بهترینش که هم بیشترین مخاطب رو داره و هم به عنوان سایت شماره 1 جهان شناخته میشه به اسم فیس بوک (Facebook)...

تا جایی که دیوید فینچر در سال 2010 فیلمی به نام (شبکه ی اجتماعی) The Social Network در مورد فیس بوک و زندگی خالق اون ساخته (من این فیلمو دیدم، فیلم خوبیه)...

من به شخصه روزی دوبار به اکانتم تو این سایت سر میزنم...

ادامه مطلب ...

استاد نمونه

خیلی سریع میرم سر اصل مطلب!!!!! 

بهترین استادی که تو ترم ۳ داشتین کی بود؟؟؟؟؟؟؟؟

بازجویی در دانشکده شیمی !

درود بر دوستان جان

اول از همه شروع ترم تحصیلیه چهارم رو بهتون تبریک میگم و امیدوارم ترم خوبی داشته باشین.

لازمه یه یادآوری هم بکنم که شنبه هفته بعد اولین صندلیه داغمون برگزار میشه. (هر چند که همه یادتون بود به جز خود مصطفی) 

تو ادامه مطلب هم اتفاق عجیبی که یکشنبه همین هفته واسم رخ داده رو تعریف کردم.

با مصطفی قرار گذاشتیم که یکشنبه با هم بریم دانشگاه تا من با مسئول آموزشمون صحبت کنم اگه میشه چنتا درس به من بده تا واحدام زیاد شه، آخه 10 واحد بیشتر نداشتم!!!!! بعدشم اگه کلاس دکتر اصغری تشکیل میشه برم بشینم سر کلاس.

ادامه مطلب ...

valentine

سلام دوستای خوبم ولنتاین (روز عشق ورزی) رو به همتون تبریک میگم...

  

وهمچنین این تبریکو از طرف شما به bf وgfهاتون،همسرتون،دوستاتون،خواهر و برادرتون،

دخترخاله پسرعمو دخترعمه پسردایی و...(کلیه کسایی که به علت کمبودجا وقت نشد بنویسم)  

 و خلاصه تمومه کسایی که دوسشون دارین میرسونم.

این که این مطلبو زودتر از ۱۴ فوریه یا همون ۲۵ بهمن گذاشتم تعجب نکنید چون میدونین دیگه تو ایران به خاطر گیر بازار بودن ،بروبچ کادوهاشونو تو ۱هفته ردوبدر میکنن  

راستی حتما تو نظرات این پست ولنتاینو به بهترین کسی که دوسش دارین تبریک بگین و البته 

۱کم شهامت به خرج بدین این پیامه تبریکو با ذکر اسمه کسی که دوسش دارین ،بگین... 

 

 تو ادامه مطلب مراسمات و تاریخچه ی ولنتاین هستش حتما 1سری بزنید......

 

           

 

ادامه مطلب ...

دهمین روز دهه فجر مبارک!!!

یاد آن روزی که بهمن گل به بار آورده بود 

 
و آن زمستانی که با خود نوبهار آورده بود 

 
یاد باد آن دل تپیدن های مشتاقان یار 

 
و آن عجب نقشی که آن زیبا نگار آورده بود  


منکران گفتند با یک گل نمی گردد بهار 

 
لیک ما دیدیم، یک گل صد بهار آورده بود 

 
در نگاهش جلوه گل بود و با غوغای عشق 

 
در چن هر گوشه ای را صد هزار آورده بود 

 

             دهه شکوهمند فجر مبارک باد 

گفتم غم تو دارم!!!

گفتم غم تو دارم 

      !گفتا چشت درآید

  گفتم که ماه من شو

! گفتا دلم نخواهد

گفتم زمهرورزان رسم وفا بیاموز 

!گفتا زخوب رویان این کار کمتر آید

گفتم که برخیالت راه نظرببندم

!گفتا که درحقیقت دل ره به توندارد

گفتم که بوی زلفت گمراه عالمم کرد

!گفتا ز سرشوی من این کارحتماً آید

گفتم خوشا هوایی کزبادصبح خیزد

!گفتا هوای گرمیست اَه اَه عرق درآمد

گفتم که نوش لعلت ما رابه آرزوکشت

!گفتا که این لب من برگونه ات نیاید

گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد

!گفتا برو به سویی تا گلّ نی درآید

گفتم زمان عشرت دیدی که چون سرآمد

  !!!گفتا که ای وای دیرشد داد مامان درآمد 

 

تولدت مبارک

تولد تولد تولدت مبارک                     مبارک مبارک تولدت مبارک 

 

              بیا شمعارو فوت کن که صد سال زنده باشی

 

 ۱۹ بهمن تولد یکی از هم کلاسیامونه 

یه خوشگل پسر...  

 

امید جون تولدت مبارک

ادامه مطلب ...