وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

تولدت مبارک

تولد تولد تولدت مبارک                     مبارک مبارک تولدت مبارک 

 

              بیا شمعارو فوت کن که صد سال زنده باشی

 

 ۱۹ بهمن تولد یکی از هم کلاسیامونه 

یه خوشگل پسر...  

 

امید جون تولدت مبارک

 اینم از قسمت امید!!! 

البته اینجا بین علما اختلاف نظره! عده ای براین باورند که این سالروز قسمت پدرو مادره امیدو عده ای هم میگن نخیر آقا متعلق به خود امیده 

عده ای هم مثل من میگن گور بابای قسمت! کیک تولدو بیار...

 

 حالا امید جون فقط بگو کی و کجا ( بیا دیگه چی میخوای حق انتخابم که برات گذاشتیم!) 

و این داستان ادامه دارد...

 

آرزوی بهترین لحظاتو برات دارم

نظرات 45 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 00:10

امید جون روز تولدت یه ایده به ذهنم رسید...
نظرتون چیه که یه تقویم شیمیایی! درست کنیم و روزهای مهم زندگی دانشجویی رو توش بنویسیم؟؟؟
مثل نوزده بهمن تولد امید(پدر نرم افزار MATLAB)

---- سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 00:20

ای که ................



بر حذر باش که سر می شکند دیوارش



آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست



هر کجا هست خدایا به سلامت دارش


مبارک باشه.....

مصطفی سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 01:41

سلام جیگرمن ،تولدت مبارک .

دنیارو برات شاده شاد و شادیو برات دنیا دنیا آرزو میکنم...
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس...

علیرضا منم با تقویم شیمیایی موافقم ،خودت راش بنداز...
رو کمکو حمایت من حساب کن.

رامتین سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 04:03 http://khialeto.blogsky.com/

اول بگم تقویم شیمیایی رو هستم. چاپشو من قبول میکنم!
بعدشم امید جون ایشالا صد سال دیگه جا واسه قسمت شدن داشته باشی!
تولدت مبارک...

پریسا سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 08:36

اقا امید تولدت مبارک
امیدوارم که همیشه موفق باشی

فاطمه زهرا سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 10:15

تولدت مبارک اقا امید
شیرینی یادت نره

مازیار تلاشان(مدیریت صنعتی) سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 11:28

امید جان تولدت مبارک.
امیدوارم سال های خوب و پر از شادی و نشاط و موفقیت داشته باشی...

الهام سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 11:33

منم تولدتون رو تبریک میگم.حدس میزدم قسمت قسمت که میگین همین باشه.

مهسا سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 12:50

تبریک میگم.
فقط کیک بچه ها چی میشه؟
teshneyemaerefat.blogfa.com
نظر یادتون نره ها

امید سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 13:19

!!!باببا عجب هماهنگی... دقیقا سر ساعت۰۰:۰۰ پست گذاشته!!!
از همه ی دوستان بخاطر تبریکاشون واقعا تشکر میکنم مخصوصا از علیرضا جون که اینقد دقیقه و مصطفی رامتین جون که شب زنده داری کردن مثل اینکه(تو ناراحتیاتون جبران کنم...)
ما هم بالاخره قسمت شدیم رفت....


أ أ أ أ أ أ أ أ میخاوم شمعا رو فوت کنم
.
.
ا ا ا ا ا ا ا ا
حالا یکی بیاد کیکو قسمت کنه

بله!!! کدوم کیک!!!
عجله نکن وقتی اومدیم دانشگاه قسمت میکنیم

قاسم سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 14:02

هپی یور تولد......


ایشالا زودتر پیرشی...............

مهسا سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 14:06 http://teshneyemaerefat.blogfa.com

یادم رفت آدرسو تاکید کنم

داستان........

نظـــــــــــــــــــــــــــر
teshneyemaerefat.blogfa.com

سحرـ ی سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 15:11

چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز...

روز میلاد...

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

تولدت مبارک

سعید سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 17:40

امید جون شرمنده دیر شد.تولدت مبارک به همه ی زبونای زنده ی دنیا
ایتالیاییBuon Compleanno--اسپانیاییFeliz Cumpleaños--چینی سنتی生日快樂--روسیС Днем Рождения--فرانسوی
Joyeux anniversaire--هندیजन्मदिन मुबारक--
و بون های مرده دیگه

امید سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 18:34

علی جون با تقویم هم موافق خیلی ایده ی جالبیه. کیکو رو هم که امروز بروبچ خوردن تموم شد...
سعید جون میتونی به همون زبونای مرده هم بگی؟!!


بازم ممنون از تبریکاتون..

مصطفی سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 18:41

امید کدوم بچه هارو میگی ؟
علیرضا جون من که همشهریشم دارم میگم این داره واسه اینکه کیک نده خالی میبنده ...

امید سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 18:48

بچه های بالا رو میگم. چرا خودتو جمع میبندی؟

مصطفی چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 00:09

خوب پس دیگه اول به بچه های بالا کیک میدی ،ای نامرد..
حالا نوبتیم باشه دیگه نوبت دوستاته که بهشون کیک بدی...

نازنین چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 01:41

من بعد از مدت ها به وبلاگ سر زدم با یه روز تاخیر تولدتون مبارک..امیدوارم همیشه موفق باشید

علیرضا چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 10:43

بچه های بالا ...خوردن (حالا بچه های بالا کیا هستن! بالا بالایی هارو که نمیگی!)
ای دل غافل، دیدی مصطفی!؟ حالا دیگه میگه بچه های بالا!!!

رامتین چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 10:52 http://khialeto.blogsky.com/

امید جون دمت گرم!
بچه های بالا دیگه؟!

محمد چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 14:01

سلام به همه دوستان!
قبل از هر حرفی تولد امیدجون رو بهش تبریک میگم .(گر چه با کمی تاخیر )
در مورد کیک باید بگم : امید جون هیچ راه فراری نداری ،اگه تو انتخاب کیک مشکل داشتی حتما به من بگو.......
واسه غیبت 1 ماهه ام تو وب از همه عذر میخوام...

رامتین چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 14:19 http://khialeto.blogsky.com/

محمد جون کم کم داشتی به لیست ستاره های سهیل اضافه میشدی!
در ضمن امید جون به نظرت هفته اول اسفند چطوره برای دعوت دوستان؟

امید پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 00:35

محمد جون بعد از غیبت کبری که داشتی نیومده داری دوباره......
میگم بچه ها نظرتون درباره کیک پم پم چیه؟!! اونم کیکه دیگه...

علیرضا جمعه 22 بهمن 1389 ساعت 13:34

امید من کیک شکلاتی دوست دارم
شام بعد سینماست؟؟؟
مصطفی بیا این همشهری تونو جمع کن آخه آدمم اینقدر بی برنامه!!!
کیک شکلاتی و سینما و شام همینا بود دیگه!؟

مصطفی شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 00:04

علیرضا جون من که تکی حریفش نمیشم...
نمیدونم این آبروی هرچی قائمشهریو برده
تازه باشگاهم باید به لیستت اضافه کنی

سلام اوه ه ه ه ه ه ه ه اینجا چه خبره ه ه ه ه واسه متولد شدن همیشه جای تبریک هست.تبریک میگم البته اولش توجیه بود

صادقانه... شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 16:38

سلام...
همه ی مردم این شهر این طور نیستنااااا...
این دوست شما مهارت داره توی شام ندادن...
از ما که گذشت ولی شما حقتونو ازش بگیرید...

سعید شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 20:34

حالا شام جی سرؤ میکنی؟امید جون٠٠٠
من ازت انتضار زیادی دارم

مهسا شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 22:21

به!چه عالی!
احتمالا خانم، صادقانه شما هم همشهریی؟
وای جمع جمعه قایمشهریاس;-).با شما میشیم5تا:-).
زنده باد قائمشهر:-).
راس گفتن همه اینطور نیستن.در کل آدمای با فرهنگین.:-)

مهسا شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 22:30

خط آخر منظورم به قائمشهریا بود.قریب به اتفاق اکثریتشون.

امید شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 23:22

واقعا دستتون درد نکنه...حالا یه شام ندادن شده بی فرهنگی!!! باشه...

مهسا شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 23:45

ا،سوء تفاهم نشه.من اصلا منظورم با شما نبود.
در کل می خواستم ارزش شهرمو بالا ببرم،نه که همشهریامو پایین بیارم.
قصد جسارت نداشتم.شرمنده اگه سوء اتفاقی رخ داده.

صادقانه... شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 23:46

بحث بی فرهنگی نبود.
بحث بد قولی بود.

مهسا شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 23:58

ولی نظر من نه راجع به تولد بود و نه بد قولی و این حرفا.
از اینکه 1همشهری پیدا کردم خوشحال شدم.
بازم شرمنده.نظر من ربطی به سایر نظرات یا وقایع نداشت.

[ بدون نام ] یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 00:17

بخشش از بزرگان است...


من اصلا قولی ندادم که بد قولی کرده باشم...

مصطفی یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 00:18

امید جون دیگه پایه آبرویه شهرمونه ...
خودت میدونی دیگه پایه حرفت باشو امشب شام بده.

امید یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 00:21

منشاممیدم...کیامیان؟

مصطفی یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 00:36

بچه ها امشب شام به کسی قول ندین ،شام خونه ی امیدشونیم...
اگه میخواین بیاین و راهرو بلد نیستین من فردا دانشگام با من هماهنگ کنین.

سعید یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 01:32

اولا” امیداینا درسته٠امیدشون غلطه٠ بازم محلی نوشتی٠امید می خوام به من ثابت کنی که این حرفا که در مورد قایمشهری ها میزنن غلطه و کلا” آ دم های باحالی هستن٠ولو با شام دادن یا رفتن به سینما قبل شام٠

چه تولد پرماجرایی اول از همه تیتر این پست و عوض کنید.تاشما به شام برسین تولد سال بعد هم رسیده

علیرضا یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 08:10

امید امشب؟
مطمئنی؟
ما همگی اومدیم بابلسرا!!!
اینجور که من فهمیدم برنامه از این قراره:
۱-سینما
۲- کیک شکلاتی
۳-شام
۴-باشگاه

احسان یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 08:39

سلام امید
البته کمی با تاخیر تولدت مبارک اگه دیر شد ببخشید ایترنت ما کم سرعته
منم با علیرضا اومدم و با علیرضا موافقم امشب ۱ و۲ و۳ و۴ رو بده

رامتین یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 08:56

علی جون حالا ما تک خوریم دیگه!

نیستی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نامرد
علیرضا

ایمان دوشنبه 25 بهمن 1389 ساعت 11:13

امید جان ما تو داهات زندگی میکنیم به خاطر همین طول میکشه نامه ام به دستت بسه حتی اینترنتیش
تولدت مووووباااااارررررک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد