وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

رتبه دانشگاه های ایران

واسه اینکه ببینبد دانشگاه ما تو ایران و جهان چه رتبه ای داره به لینک زیر یه سر بزنین.


رتبه دانشگاه


البته نمیدونم بر چه اساسی این رتبه بندی رو انجام شده چون همه ی دانشگاه ها رو، مثلا چه پزشکی و چه مهندسی، با هم مقایسه میکنه. واسه همین تا حدودی قبول ندارمش. ولی رتبه دانشگاه ما بد نیست!!!! بهتره خودتون ببینین.

نظرات 5 + ارسال نظر
پریسا چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 17:12 http://pooriapoorsorkh1356.blogfa.com

سلام
من چند تا سوال داشتم، رشته شیمی که توی تجربی هست مهندسیه؟
فرق شیمی محض وکاربردی چیه؟ بازار کارش خوبه؟
من توی گیلان هستم برای بار دوم کنکور دادم ولی نمیدونم مصلحت خداست یا نه رتبه م فقط 3000 تا اومد پایین در حالی که انتظار زیر 10000 داشتم .. رتبه م شد 14000! خودم باور نکردم ... فکر کنید آدم چقدر صدمه روحی بهش وارد میشه روزی 12 ساعت دوباره درس بخونه یه عالمه پول کتاب تست اینا وآزمون بده بعد فقط 3000 تا نسبت به سال پیش بهتر بیاره حالا خوبه بدتر نشدم خدا رو شکر
اینو هم بگم که من توی زیر گروه 2 13000 آوردم وزیر گروه 3 11000
با اینکه در دوران تحصیل توی کارنامه م زیر 17 نداشتم ولی نمیدونم 25% تاثیرش چی شده! لطفا" کمکم کنید شاید یه روزی شدیم هم دانشگاهی

تو دفترچه تجربی هر 3تا رشته شیمی فک کنم هست. قرف رشته محض و تجربی هم که تو کارشناسی فعلا فقط تو چنتا از واحداشه.

علیرضا چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 18:28

چرا تو مخی میری!!!
یه ساعت دارم میگردم!!!

رتبه دانشگاه ما : 32

ملت رو الاف میکنن

یه پله صعود کردیم پس!

پریسا پنج‌شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 16:11 http://pooriapoorsorkh1356.blogfa.com

حالا محض بهتره یا کاربردی؟ ممنون

اصلا نمیشه گفت کدوم بهتره. خودت باید تصمیم بگیری چون خودت خودتو بهتر میشناسی ه غلاقه خودتو بهتر میدونی.

منتقد سه‌شنبه 31 مرداد 1391 ساعت 19:21

مورچه چیه که؟ کله پاچه اش چی شه؟

ذاکری یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 12:55 http://shimivaliasr.blogfa.com

سلام. وب خوبی دارید. میخواستم بگم چرا دانشکده ولیعصر تهران اصلا تو این لیست نیست؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد