وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

دهمین روز دهه فجر مبارک!!!

یاد آن روزی که بهمن گل به بار آورده بود 

 
و آن زمستانی که با خود نوبهار آورده بود 

 
یاد باد آن دل تپیدن های مشتاقان یار 

 
و آن عجب نقشی که آن زیبا نگار آورده بود  


منکران گفتند با یک گل نمی گردد بهار 

 
لیک ما دیدیم، یک گل صد بهار آورده بود 

 
در نگاهش جلوه گل بود و با غوغای عشق 

 
در چن هر گوشه ای را صد هزار آورده بود 

 

             دهه شکوهمند فجر مبارک باد 

نظرات 21 + ارسال نظر
الهام جمعه 22 بهمن 1389 ساعت 23:21

منم به نوبه ی خودم دهه ی فجر رو به همه دوستان تبریک میگم

مصطفی شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 00:11

یازدهمین روز از دهه ی فجرم من به همتون تبریک میگم...
راستی ۱تبریک دیگه واسه انقلابه مردم مصر وسقوط حکومته دیکتاتور مصر

سعید شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 01:14

انقلاب ما انفجاربود٠من واسه سال بعدو تبریک عرض میکنم ٠ بازم دیر رسیدم٠

مهسا شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 03:53

منم تبریک میگم
ایشالا همیشه ایرانمون ایران بمونه.
واقعا بهشته اینجا.راسته که میگن هیجا خونه ی خود آدم نمیشه.
آدم وقتی پاشو میزاره تو وطنش انگار دنیا رو بهش دادن.
زنده باد ایران.

امید شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 14:41

منم عید باستانی و سال نو رو تبریک میگم...

سلام ای بابا همه که بعد از تاریخ انقضا رسیدن

me چهارشنبه 4 اسفند 1389 ساعت 14:26

واقعا متاسفم واسه همه ی اونایی که روز بدبختی ملتشونو تبریک گفتن. دانشجوها که شما باشین وضع ما بهتر از این نمیشه. منم به نوبه ی خودم به همه تسلیت می گم... اقای رامتین لطف کنید نظرمو رو وبلاگ بذارین.

الهام پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 00:09

باید بگم بدبخت تر از همه خودتی که پیرزی مملکتتو ذلت میدونی

[ بدون نام ] دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 18:03

خانم الهام شما که اصلا متوجه نشدی و اشتباه گرفتی لطف کن اینجوری به دیگران توهین نکنی یا اینکه دقتتو بیشتر کنی. یاد بگیریم که به نظر هم احترام بذازیم بد نیست . توهین کردن واسه کسی کاری نداره.

مهسا سه‌شنبه 10 اسفند 1389 ساعت 09:52 http://teshneyemaerefat.blogfa.com

دوست خوبم اگه شما از اینجا ناراضی هستی می تونی بری جایی که فک می کنی بهتره.فک نمی کنم کسی مانع تون بشه.
صدای اواز دهل از دور خوش است
۱بار تجربه کردن.یا با جاهای دیگه آشنا شدن ضرری نداره

باران سه‌شنبه 10 اسفند 1389 ساعت 10:06 http://asheghanehayam89.blogfa.com

سلام همیشه که تعریف نمیشه حالا یه بار یکی اعتراض کرده.دوست عزیز آدم های روشن فکر همیشه انتقاد پذیرند اما شمامیتونستی ففقط خودت عضو انتقادت باشی نه اینکه همه رو جمع ببندی یا باعث سوء تفاهم بشی

الهام سه‌شنبه 10 اسفند 1389 ساعت 19:10

خانم یا آقای me.من احترام گذاشتن رو خوب بلدم.اما نمیذارم کسی به مملکتم کوچکترین توهینی بکنه.شما توهین نکردی؟واقعا متاسفم واسه همه ی اونایی که روز بدبختی ملتشونو تبریک گفتن. دانشجوها که شما باشین وضع ما بهتر از این نمیشه.این گفته شما بوده.شما واسه خودت تاسف بخور.نمیدونم چه سودی از شاه به شما میرسید که الان نمیرسه.حرفمو توهین نمیدونم و پشیمون نیستم.

ME چهارشنبه 11 اسفند 1389 ساعت 13:55

خانم الهام کاملا بد گرفتی حرف منو.خانم مهسا هم که کلا یه چیز دیگه گرفت. اطمینان داشته باشید که من خیلی بیشتر از شما عاشق وطنمم ولی نمیخوام تظاهر کنم. بیشتر از همه ام عاشق مردممم. خیلی چیزای دیگم هست که نمیخوام اصلا حرفشو بزنم چون کسیو اینجا نمیبینم که درکشو داشته باشه. همه ی اونایی هم که نظر دادن به نحوی داشتن شوخی میکردن یا یه همچین چیزی واسه همینه که متاسفم. راستی من نه از شاه سودی بردم نه الانش دارم سودی می برم. از بارانم ممنونم حرفه قشنگی زدی.

me چهارشنبه 11 اسفند 1389 ساعت 14:07

راستی خانم الهام نظرات بقیه رو هم یه بار دیگه لطف کن بخون...

d.s شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 00:21

عقیده هر کسی محترمه٠الهام خانم لطفا همه رو مثل خودتون ندونید که به مملکتشون افتخار کنن٠مهسا خانم این دلیل نمیشه که هر کسی از مملکتش ناراضی هست از اینجا بره٠به هر حال هر جایی یه نواقصی داره٠نمیشه که شما مملکتو ایده آل در نظر داشته باشید٠ایران هم یه مشکلات اساسی داره٠همین خود شما جرات دارید شب ساعت ده از خونتون بیرون بیاید؟این از نظر امنیتی٠
اقتصادی:تورم داریم این هوا٪٢٥ ٣٠٪ ٠
علمی:جز ٣٠٠ تا دانشگاه اول جهان هم نیستیم٠حالا خودتون نتیجه گیری کنید آیا کسی نمیتونه به این وضع اعتراض کنه؟
به هر حال عقیده ی هر کسی محترمه

مهسا شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 11:35

من تو چند تا پست قبلی بعضی از این کمبودا رو خودم گفتم.خیلیا هم به حرفم اعتراض کردن
این مشکل از مملکت نیست.شاید از مردممون باشه.
من خاک ایران و دوست دارم.مشکلاتشم قبول دارم
انتنقاد هر کسی هم محترمه.قصد جسارت به کسی رو نداشتم

sh.s یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 14:07

منم کاملا با d.s و me موافقم.امیدوارم نظرات me هاو d.sهای دیگه ای که مطمئنم سکوت کردن رو تو نظر سنجی ببینم.همین...

d.s یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 14:59

آفرین.امیدوارم بقیه دانشجویان عزیز هم احترام به عقاید دیگران رو یاد بگیرن

الهام دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 12:55

شاید جزو ۳۰۰ دانشگاه برتر نباشیم اما در مورد امنیت که اونجا روزام امنیت ندارن چه برسه به شبا.بعدم گفتین تورم.میخوام بدونم جاهای دیگه اگه خوبه پس این همه تظاهرات واسه تورم برا چیه؟شماها اینجا مفت و مجانی درس میخونین اما انگلیس سر همین شهریه های بالا تظاهرات بود.نمیگم اینجا چیزی کم نداره اما از همه جا بهتره.
کشور فقط ایران.

مهسا دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 15:05

من سطح عملی ایران و زیاد ایراد نمی گیرم.چون از ۱ مانعی به نام کنکور رد میشیم به نظر خودم سطح علمیمون شاید عالی نباشه٬ولی بد هم نیست
بحث امنیت شد.اصولا جاهایی که آزاده بهترین ویژگی اش همون امنیته.ساعت ۱ یا ۲ شب هم بیرون باشی کسی کاری به کارت نداره.ولی......
مشکل از کشور نیست.شاید ۱مقداری از بد فرهنگی باشه.

ﻣﻴﻨﺎ یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 04:19

خاک تو سرت الهام..ﻛﻨﺪﺫﻫﻦ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد