وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

یادش بخیر....!!

تصور کنید چند وقته که افراد زیر مردن!!!! 

 

 

اگر یه روزی یه جایی حرفی ازشون بشه راجع به شون چی میگید!!!!! 

 

 

یادش بخیر...... 

 

 

۱.امید بوره 

۲.علیرضا بخت

۳.مصطفی کاویان 

۴.رامتین البرزی 

۵.امیرمهدی جولایی  

۶.الهه هادیزاده 

۷.سمیرا ناطقی 

۸.مینا هاشمی 

درسته مثل پست قبلیمه اما خواستم شورو نشاط برگرده

روز دختر مبارک

دم هرچی دختره گرم 

روی هرچی پسره کم 

دخترا روزتون مبارک......

شوخی با اساتید !!

می خوام برم چندتا سوال از اساتید مون بپرسم .... با من همراه باشید ، خوش میگذره !!! 

خوب اول برم اتاقه کی ؟ آها اتاق دکتر حسین زاده:  

-سلام استاد میتونم چند تا سوال ازتون بپرسم ، استاد ، استااااااااااااااااد ...  

-بله ،چیزی گفتی ؟ وایسا اینوری شم آخه اینور گوشم نمیشنوه!!! خوب حالا بپرس .  

-استاد شما دکترای آلی دارین دیگه ؟  

-نمی دونم . یعنی چی نمی دونم !!  

-پس چی جوری آلی درس میدین ؟ 

-چه میدونم . ....  

-إ استاد ببخشید حالتون خوبه ؟  

-نمی دونم چه میدونم .... اصلا میدونی چیه یه مدته که یکی میاد تو گوشم هی زنگ میزنه و فرار میکنه !! منم میگم کیه کیییییییییییییییییه ولی جوابی نمی ده !!  

-خوب پس استاد خداحافظ .  

-چی گفتی ؟ هیچی خداحاقظ.  

 

خوب حالا میرم اتاق دکتر نبوی: 

 -سلام استاد میتونم چندتا سوال ازتون بپرسم ؟  

-حرف نباشه حرف نباشه .  

-استاد فقط چندتا سوال !!  

-چندتا سوال ها ؟  خوب بگو بگو کار دارم . 

-استاد چرا اصول اینطوری نمره دادین ؟  

-ها حرف نباشه ،می خواستین بخونین ها ....  

-خوب اونایی هم که خوندن افتادن ؟  

-به من چه ها ، من چیکار کنم ها ، میخواستن بخونن. 

-خوب میگم استاد اونا خیلی خوندن ؟ 

-حرف نباشه من چیکار کنم ها ..  

-هیچی استاد مرسی خدافظ  

 

حالا میرم اتاق دکتر عمرانی: 

-سلام استاد میتونم چندتا سوال ازتون بپرسم ؟  

-هه هه هه به به بپرس (با خنده ) .  

-استاد نظرتون درباره ی بقیه درسای شیمی چیه ؟  

-ب ب بقیه درسارو فاک فاک فاک فاکتور بگیر فقط شیمی فیزیک .  

خوب در ادامه ی سوالام میرسم به اینجا که چرا شیمی فیزیک ؟  

-هه هه هه اینو باش ، صدای و ِ و ِ وز وز از کجاست ؟ !! نمی دونم استاد . پس فعلا بُ بُ بُ روتا من صدای ووووز وز از کجاست .  

-باشه مرسی استاد،خداحافظ.  

 

خوب بقیه استادا باشه واسه بعد الان دیگه دارم میرم خونه ...!! فعلا

شهریور

 (اشکالات پست بر طرف شد. با عذر خواهی)

 

 

درود بر دوستان جان

شروع ترم جدید مبارک
به ورودی های 90 هم به خاطر قبولیشون تو این دانشکده از طرف همه ی اعضا وبلاگ تبریک میگم. ولی همین اول باید بهشون بگم که، واقعا از این خبرا نیست... حالا...!!! بعدا بیشتر توضیح میدم. یه پستی هم به زودی مخصوص ورودی ها میزاریم.

خوب بریم سراغ اصل موضوع. از این ماه به بعد، آخر هر ماه یه سری آمار و نمودار میزارم که وبلاگ تو اون یه ماه چطور بوده. زیاد توضیح نمی دم، مثلا تو این پست آمار مربوط به ماه شهریور رو گذاشتم. همه چی کاملا مشخصه.


یه اسم هم واسه این پست ها لطفا تو قسمت نظرات پیشنهاد کنید.

ادامه مطلب ...