وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

حلالم کنید!!!

سلام به دوستان عزیزم. 

من سه شنبه دارم میرم، شاید دیگه همدیگرو نبینیم.... 

من رو فراموش نکنید و بخاطر تمام بدیهایی که بهتون کردم منو ببخشید! 

از این ترمی که گذشت خیلی خاطره دارم که هیچ کدومو فراموش نمیکنم. 

به امید دیدار دوباره! 

 

برو ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

شهر خودتون رو شرح بدید

سلام خدمت دوستان و همکلاسی های عزیز 


از اون جایی که خیلی ها گلایه داشتن از وبلاگ به خاطر مطالب copy _ paste ، تصمیم گرفتم تا پستی بذارم که هم جدید باشه هم جنجالی!!!

شما باید در چند جمله به صورت خلاصه تعریفی جامع از شهرتون ارائه بدید(بازم تاکید میکنم خلاصه) 

توی ادامه ی مطلب من برای نمونه شهر خودمو بهتون معرفی میکنم(امیدوار دیدتونو عوض کنم)

ادامه مطلب ...

قوانین عجیب در کره شمالی!!!

من قبلا این مطلب عجیب و خوندنی رو خونده بودم الانم براتون خلاصش کردم تا بخونیدش...

این مطلب درست بعد از شنیدن خبر فرار بازیکنان تیم فوتبال کره شمالی در جام جهانی خوندم...



مردم این کشور در هر نقطه از این سرزمین که زندگی می کنند باید تا آخر عمر همون‌ جا بمونند و حق خروج از منطقه محل سکونت خودشونو ندارند و اگه هوای سفر به سرشون بزنه یا بخوان برای کاری از روستا یا شهر خودشون خارج بشن، حتما باید اجازه حکومتی داشته باشن، در غیر این صورت قانون رو شکستن و مجازات میشن، سفر بی سفر...


ادامه مطلب ...

نامه فرانسیم به نامـــــــــــــــزدش!!!

من این نامه رو می نویسم که بگم نمی تونم با تو ازدواج کنم ؛من نامزدیمون رو بهم میزنم.،فکر می کنم بخوای بدونی چرا؟ پس بذار توضیح بدم.
از اول شروع می کنم .... 


 

 

 

 

 

'برو تو ادامه مطلب'

ادامه مطلب ...

عمه عطار

چندی پیش دوستم تعریف می کرد که برادرزاه ی دبستانی اش هیجان زده 

 از مدرسه به خانه می‌آید و می گوید که سر صف اعلام کردند که هر کس 

 که بهترین تحقیق راجع به زندگی عمه ی عطار بکند و تا پایان هفته به 

 مدرسه بدهد جایزه تعلق می گیرد. 

...ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

Animator vs. Animation !!!


روی عکس بالا کلیک کنید...

بعد روی PLAY کلیک کنید...

حالا ببینید و امیدوارم خوشتون بیاد...

البته برای دیدنش به برنامه Adobe Flash player نیاز دارین...


حسین (ع) هنوز مظلوم است،چون....

حسین هنوز مظلوم است
چون وقتی محرم می‌آید...

صاحب بزرگترین بنگاه ملک و ماشین شهر، یک ماه در تکیه عزاداری راه می‌اندازد و خودش در روز تاسوعا سر مردم گل می‌مالد و ۱۱ ماه هم سرشان شیره!


حسین (ع) هنوز مظلوم است
چون وقتی محرم می‌آید...

ادامه مطلب ...

سختی آب

فقط لطف کنید تو قسمت نظرات اگه درخواستی داشتین, اسمتون رو هم بنویسین. مثل دوست عزیزی که درباره این موضوع (سختی آب) راهنمایی میخواست, ولی اسم قشنگشو نگفته بود.  

 

چنتا کتاب که میتونه کمکت کنه: 

کتاب شیمی آب تالیف دکتر دانشور  

دستورالعمل آزمایشات آب تالیف خانم مهندس ریاحی  

کتاب تصفیه آبهای صنعتی تالیف مهندس مرتضی حسینیان  

کتاب آب شناسی تالیف دکتر غفوری و مرتضوی  

کتاب مبانی شیمی تجزیه تالیف اسگوگ , وست  

 

متن کامل رو تو ادامه مطلب دنبال کنین...

ادامه مطلب ...