وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

قضاوت و پیرمرد!!!

مرد مسنی به همراه پسر ٢۵ ساله اش در قطار نشسته بود. در حالی که مسافران در صندلیهای خود نشسته بودند، قطار شروع به حرکت کرد…

به محض شروع حرکت قطار پسر ٢۵ ساله که کنار پنجره نشسته بود پر از شور و هیجان شد . دستش را از پنجره بیرون برد و در حالی که هوای در حال حرکت را با لذت لمس میکرد فریاد زد : پدر نگاه کن درختها حرکت میکنن!

مرد مسن با لبخندی هیجان پسرش را تحسین کرد . کنار مرد جوان، زوج جوانی نشسته بودند که حرفهای پدر و پسر را می شنیدند و از حرکات پسر جوان که مانند یک کودک ۵ ساله رفتار میکرد، متعجب شده بودند…

ادامه مطلب ...

پنجاه سال بعد و اخبار 20:30!!!

سلام خدمت دوستان عزیز...

قبل از هر چیز، مدیر شدن امید رو بهش تبریک میگم و امیدوارم با حضور فعالش وبلاگ دوباره به روزهای اوجش برگرده.

یه خواهش از امید داشتم که تا حالا صد بار به علیرضا گفته بودم ولی....

واقعا از این قالب زیبا که هادی انتخاب کرده خوشم میاد ولی برای تغییر ظاهر وبلاگ هم باید فکری کرد!!!

میگم امید اگه قالب قشنگی پیدا کردی، این قالبو عوض کن.

.

.

.

به نظرتون پنجاه سال بعد اخبار 20:30 چه خواهد بود؟





ادامه مطلب ...

بیـــــانیــــــــــــــــــــــه

یه روز با رفقا رفته بودیم دَدَر، ببین چه گرد و خاکی راه انداختن. هم اینجا هم تو faceboo!!!!

خوبه باز آدم مهمی نیستم که مثل آقای متکی تو حین ماموریت از وزارت برکنار میشن، من هم تو دَدَر به مدیریت برجا بشم.

اصلا اینقد تعجب کردم که سلام یادم رفت... درود بر شما دوستان.

تازه این وقت شب با کلی خستگی از تفریح برگشتیم، گفتم 2-3 دقیقه میرم به وبلاگ سر میزنم بعد میرم بخوابم... ولی به کل خواب از سرم پرید.

منو باش که تو کل روز داشتم یه متن آماده میکردم واسه ورودی ها، ولی اونم پرید!!!


حالا اگه نظر من هم تو این انتخاب تاثیر داره میخوام نظر بدم. خواستم تو قسمت نظرات بنویسم ولی خیلی طولانی میشد.

اولا من اصلا به موضوع اطمینان ندارم و فکر کنم یه تشابه اسمی باشه و قرار بود یه بنده خدایی رو مدیر کنن که با اسم من شبیه بود و این اشتباه صورت گرفت D: این از این.


حالا نظر کلی من، درمورد هادی باید بگم که اون مالک وبلاگه و همیشه هم باید باشه و اونو نمیشه نادیده گرفت حتی اگه الان چند ماهه که گذرش اینورا نخورده.

من هم با مدیریت چرخشی موافقم، خیلی ایده خوبیه و انتخاب مدیر باید با نظر همه بچه ها باشه.

حالا نظر اصلی درمورد خودم، اما قبلش از همه بابت تبریکاشون تشکر میکنم.

من فکر میکنم که به عنوان یه عضو معمولی خیلی بهتر و فعالتر میتونم باشم تا این که مدیر باشم. آخه اگه مدیر باشم همه انتظارا رو از من دارن و نه که من خیلی به وبلاگ سر میزنم شاید نتونم جوابگو باشم.

کلا میخوام بگم که من خودم دوست ندارم مدیر باشم اما در کنار مدیر، هر کی که باشه، هستم و نظراتمو بهش میگم تا اون هم اجرا کنه.

اصلا کوبیدن و زیرآب زدن مدیر خیلی حال میده،خیلی... اگه من مدیر بشم دیگه کیو باید بکوبم؟!

اگر بار گران بودیمو رفتیم!!!

سلام به همه ی دوستان و همکلاسی های عزیز

امیدوارم که حال و احوالتون توی چند روز مونده به شروع کلاس ها خوب و خوش باشه...

منکه خودم به شخصه برا شروع شدنش لحظه شماری میکنم!!!


اما وبلاگ عزیزمون!!!

به نظرم بد نیست که کمی تغیرات قبل از شروع ترم جدید داشته باشیم...

خب اولیش هم از طرف خودمه!!!


شاید یکی از راه هایی که بتونه توی ترم جدید وبلاگ رو شاداب تر کنه تغییر مدیرته...

ازون جایی که عمو هادی! چند وقتیه اصلا کلا مارو فراموش کرده! من خودم مجبور شدم دست به کار بشم!!! 


خلاصه دیگه خستتون نکنم

مدیر جدید، فعال ترین شخص وبلاگمونه (البت بعد از خودم!)

ادامه مطلب ...

سرخابی

درود بر دوستان جان


این پست به افتخار  اعضای طرف دار دو تیم استقلال و پرسپولیس...

خواستم پست کاملا بی طرفانه باشه تا کسی ناراحت نشه.



حالا یکم کوری بخونین... دربی و کوری خوندناش.




تو ادامه مطلب یه عکس گذاشتم فقط به این خاطر که استیلی یادش باشه چه قولی داده، مدارکش هم موجوده.

ادامه مطلب ...

اگه دکمه های کیبرد زنده بودن...

اگه دکمه های کیبرد زنده بودن...







ادامه مطلب ...

انتخاب واحد

درود بر دوستان جان


از شب پیش بازم این غول انتخاب واحد دوباره اومده... من که همیشه این موقع پر استرسم، نمیدونم شما چه حسی دارین، آخه هیچوقت نشد اون واحدایی که میخواستمو بگیرم...هیچوقت.

یه راهکار پزشکی ساده برای برای حفظ آرامش در انتخاب واحد امشب:

چنتا نفس عمیق بکشید و بعد تا 10 بشمارید. در صورتی که هنوز عصبانی هستید و آروم نشدید تا 3 بار این عمل را تکرا کنید. بعد از 3 بار اگر باز هم مشکلتان حل نشد...

دیگه هرچی تو دهنتون اومد بلافاصله و بدون مکث نثار باعث و بانی این اشتباهات بکنین.

اگه بازم آروم نشدین(که مطمئنم همتون به این مرحله میرسین) دیگه اینجا باید به اموال شخصی خودمون ضرر برسونیم. دیگه چاره ای نیس باید یه جور آروم بشیم دیگه.

مثلا میشه از صفحه کلید شروع کرد. بعدشم نوبت به بقیه سخت افزارهای رایانه و بعد از اون از وسایل دکوری و غیر دکوری اتاق هم میشه استفاده کرد.

در آخر هم چنتا دعا میخونم، شما هم آمین بگین:
خدایا!... یه امشبه رو برق خونمون نره.
خدایا!... ADSL کسی امسب قراردادش تموم نشه و سرعت DIAL_UP هیچکی پائین نیاد.
خدایا!... این internet explorer کوفتی که خیلی وقته باش کار نکردم به ما ضد حال نزنه.
خدایا!... یه گوشه چشمی هم بیشتر به دانشجوهای شبانه داشته باش که مشکل ترم قبل پیش نیاد(این یکی رو از ته دل گفتم)
خدایا!... این ترم بالایی های ما یه خیری بهشون برسون که چنتا واحد هم شده واسه ما بذارن.(من نمیدونم اینا چه ترم بالایی هستن که هرچی ما میخوایم ورداریم اونا هم دقیقا ورمیدارن)
خدایا!... همین چنتا مشکل پیش نیاد بقیش با خودمون، اون هزار بار refresh کردن واسه اون erorrهای مسخره با خودمون.

طلاق بگیرید دی‌اکسیدکربن تولید می‌کنید!

دانشگاه کالیفرنیا برکلی نرم افزار آن لاینی ارائه کرده است که می توان با استفاده از آن میزان تولید کربن ناشی از انجام فعالیتهای روزانه را در ایالتهای مختلف آمریکا محاسبه کرد، زیرا هر فعالیتی، حتی طلاق گرفتن هم می تواند دی اکسید کربن تولید کند....



ادامه مطلب ...