وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

کنکور ارشد

بالاخره منم شروع کردم!!!! از امروز نشستم درس خوندنو واسه کنور ارشد شروع کردم.

می دونم یکم دیر شده ولی ناامیدم نکنین و منو تشویق کنین.


اونایی که دوس دارن بیاین یه برنامه بریزیم با هم درس بخونیم!!! عجب چیزی میشه، فک کن یه درصد. اصن امکان داره؟! امتحان می کنیم خوب.


ماه مبارک رمضان هم به همتون تبریک میگم. نماز روزه تون هم قبول باشه.

واسه خودتون دعا می کنین ما رو هم فراموش نکنین.

ایشالا هممون تو ارشد نتیجه دلخواه رو بگیریم!

نظرات 13 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 15:14

میبینم کم پیدا شدی!!!
نگو فاز خرخونی برداشتی

سعید دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 17:55

به به چه وبلاگی شده.مدیر خرخون کم داشتیم!!

پریسا.آ سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 14:05

وبلاگ قشنگی شده.منم ماه رمضانو تبریک میگم.ایشاا...واسه ارشد موفق باشید

امید چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 00:46

اصلا نمیتونم درس بخونم.
حسش چرا نمیاد لامصب!!!!

g89 چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 12:00

منتظر رتبه های تک رقمی بچه های 88 توی کنکور ارشد هستیم . ما بچه های89 خیلی تعریف از شماها شنیدیم .... امیدوارم تو کنکور ارشد امسال بترکونین .

از رتبه 1 تا 20 هر رشته واسه دانشکده شیمی دانشگاه مازندران.
به افتخار افتخار آفرینان!

g89 چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 14:35

انشا ءالله ، به امید آن روز

امید پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 01:22

اومد....!!!!

پری شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 13:53

خب یه عده که هر کی تو درسی وارده برا دوستاش کلاس اون درس بذاره تو دانشگاه.هم به درد خودش میخوره هم دیگران.

فکر خوبیه ولی واقعا میشه اجراش کرد؟!

پری یکشنبه 8 مرداد 1391 ساعت 13:46

چرا نشه؟اگه 1نفر بتونه کارا رو مدیریت کنه چرا که نشه.

خودت حاضری مدیریت کنی؟!!

پری یکشنبه 8 مرداد 1391 ساعت 19:22

من ورودی شما نیستم.ورودی 89 هستم.

خوب قرار نیست درس بدی که، گفتم مدیریت کن.

دوست سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 18:12 http://www.csq.ir

سلام خدمت مدیر وبلاگ وهمه دانشجویان خوب مازندرانی
من طرحی دارم برای زبان تخصصی شیمی که از طریق پیامک طی 2ماه هروروز براتون لغات میاد.
خواستم ببینم شما میتونین تبلیغاتمو تو سایتتون قرار بدید.اگه موافق بودید باایمیل در تماس باشید.
به سایت ماهم سر بزنید خوشحال میشیم
ممنون

دوست سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 18:16 http://www.csq.ir

راستی طرح من برای همه دانشجویان شیمی مفیده خصوصا برای داوطلبان ارشد.
هم واژگان هست هم اصطلاحات تخصصی شیمی.

حمید دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 09:21 http://sanjeshebabol.ir

جالب بود
متشکرم
بازم از این مطالب قرار بدین لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد