وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

تست هوش....

باید پس از خواندن سئوال در عرض فقط 5 ثانیه به آن جواب درست را بدهید در پایان تعداد پاسخهای درست شما ضرب در 10 میشود و میزان آی کیو شما را نشان میدهد (آسانی سوالات شما را گول نزند !!!).

1- بعضی از ماهها 30 روز دارند بعضی 31 روز چند ماه 29 روز دارد؟
2- اگر دکتر به شما 3 قرص بدهد و بگوید هر نیم ساعت 1 قرص بخور چقدر طول میکشد تا تمام قرصها خورده شود؟
3- من ساعت 8 شب به رختخواب رفتم و ساعتم را کوک کردم که 9 صبح زنگ بزند وقتی با صدای زنگ ساعت از خواب بیدار شدم چند ساعت خوابیده بودم؟
4- عدد 30 را به نیم تقسیم کنید وعدد 10 را به حاصل آن اضافه کنید چه عددی به دست می آید؟
5- مزرعه داری 17 گوسفند زنده داشت تمام گوسفند هایش به جز 9 تا مردند چند گوسفند زنده برایش باقی مانده است؟
6- اگر تنها یک کبریت داشته باشید و وارد یک اتاق سرد و تاریک شوید که در آن یک بخاری نفتی یک چراغ نفتی و یک شمع باشد اول کدامیک را روشن میکنید؟
7- فردی خانه ای ساخته که هر چهار دیوار آن به سمت جنوب پنجره دارد خرسی بزرگ به این خانه نزدیک میشود این خرس چه رنگی است؟
8- اگر 2 سیب از 3 سیب بردارین چند سیب دارید؟
9- حضرت موسی از هر حیوان چند تا با خود به کشتی برد؟
10- اگر اتوبوسی را با 43 مسافر از مشهد به سمت تهران برانید و در نیشابور 5 مسافر را پیاده کنید و 7 مسافر جدید را سوار کنید و در دامغان 8 مسافر پیاده و 4 نفر را سوار کنید و سرانجام بعد از 14 ساعت به تهران برسید حالا نام راننده اتوبوس چیست؟

ارزیابی تست براساس تعداد جوابهای نادرست سطح هوش
7تا و بیشتر دانش اموز دبستان
6 تا دانش اموز دبیرستان
5 تا دانشجو
2-3 استاد دانشگاه
1 مدیران ارشد

برای دیدن پاسخ تست‌ها روی ادامه مطلب کلیک کنید..... 

 

یه لحظه صبر کنید!!!!!!!!!! 

 

صادقانه اول جوابتونو تو نظرات بذارید بعد برید ادامه مطلب 

 

صادقانه!!!!!!!!

پاسخ تست ها
1- تمام ماهها حداقل 29 روز را دارند
2- یک ساعت (شما یک قرص را در ساعت 1 و دیگری را درساعت 1/5 و بعدی را در ساعت 2 می خورید)
3- ساعت کوکی نمیتواند شب و روز را تشخیص دهد پس به اولین ساعت 9 که برسد زنگ میزند که
ساعت 9 شب است
4- حاصل 70 است ( تقسیم بر نیم معادل ضرب در 2 است)
5- او 9 گوسفند خواهد داشت
6- کبریت
7- سفید چون خانه ای که هر چهار دیوارش رو به سمت جنوب پنجره داشته باشد باید در نوک قطب جنوب باشد
8- همان2 سیب
9- هیچ( حضرت نوح بود نه حضرت موسی)
10- خوب خودتونید دیگه( نام خودتان)

نظرات 14 + ارسال نظر
فرهود شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 11:24 http://farhood72.blogfa.com

1-هر 12 ماه، 29 روز را دارد
2- 1 ساعت طول میکشد
3-از اومجایی که ساعت 12 ساعته است،پس 9 شب زنگ میخورد. و اگر همان لحظه(ساعت8) به خواب رفتیم،1 ساعت طول میکشد
4- 70
5. 9تا
6. یه کبریت رو به چی بمایم تا روشن شه؟!!
7- سیاه
8- دو سیب!!
9- میگن دو تا برد.. ما که ندیدیم
10- مخلص شما، داش فرهود

خیلی جالب بود مینا جان.. الان می خوام برم ببینم چند تا درست گفتم..

فرهود شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 11:27 http://farhood72.blogfa.com

سه تا اشتباه بود
از همه ضایع تر حضرت موسی بود
ما که شدیم استاد دانشگاه.. منتظرم ببینم بروبچ دیگه چی میشن..
خواهشا صداقت یادتون نره

خودم(همون راننده اتوبوسه.....) شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 14:09

1.همه ماهها
2.صادقانه اینو مشکوکم.با یکم بیشتر از 5ثانیه میگم یه ساعت
3-یه ساعت،آخه نه که ساعت کوکیه روزو شبو تشخیص نمیده
4-هفتاد
5-نه تا
6-کبریت
7-سفید.اخه نه که خونه رو مرکزی ترین نقطه ی قطب شماله .....
8-دو تا
9-اون حضرت نوح بود مامان جون
10-خودمم دیگه.....

فرهود شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 17:29 http://farhood72.blogfa.com

اولین مدیر ارشد، معلوم شده.. آفرین..به همه درست پاسخ دادی

امید شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 19:55

جمع کنید بابا این مسخره بازی ها رو بینم!!!!
من فقط 4تا رو درست گفتم، تازه اونا رو هم چون از قبل شنیده بودم درست جواب دادم!!!!

رامتین یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 08:53

منم ۶ و ۷ و ۹ رو غلط گفتم

مصطفی و علیرضا یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 12:28

الان ما با هم ۲تاشو غلط جواب دادیم چی میشه ؟!!!

فرهود دوشنبه 21 فروردین 1391 ساعت 01:38 http://farhood72.blogfa.com

هیچی نمیشه.. نشون میده با همکاری هم میتونین دکتراتونو بگیرین و ایشاللا استاد شین

مینا سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 09:27

دوتایی حل کردین هم دوتاشو غلط جواب دادین؟؟؟؟!!!!
پس لطفا فحش ندید به من
آخه شما پرسپولیسی ها عادت دارین وقتی میبازین فحش میدین

ermes چهارشنبه 23 فروردین 1391 ساعت 15:33 http://ermes-3.blogsky.com/

سلام
جالب بود
من ۶ و ۱۰ را اشتباه پاسخ دادم نمی دونم چی میشم!
در ضمن ماپرسپولیسی ها از وقتی با ۱۰ نفر استقلال رو در ۱۰ دقیقه ناک اوت کردیم هنوز روز خوش به چش ندیده
البته ما به ته جدولی ها میبازیم تا نرن دسته ۱ !!
با این حال برای بازی آینده مان با تیم سپاهان برای تیم محبوبمان - پرسپولیس - آرزوی باخت دارم !!

سمیرا چهارشنبه 23 فروردین 1391 ساعت 23:43

من ۳ و۶ رو اشتباه جواب دادم.
۶ قبول؛ ولی ۳ رو قبول ندارم؛اصلا تست هوش نبود!!!

یه بازدیدکننده قدیمی دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 14:07

سوال 6 رو اشتباه جواب دادم...
سوال 3 غلطه گفته 8 میره تو رختخواب ولی نگفته
کی خوابیده...!!!!!!!!!!!!!!!

مست تو سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 17:48

عالی بود

احسان سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 12:11

همه رو درست گفتم تازه عرض سه ثانیه
چون همشون برام تکراری بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد