وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

معرفی یک سایت...

ســــــــــــــــــــــــــــلام...

بعد مدتها دسترسی نداشتن به اینترنت دوباره میتونم مثل قبل تو وبلاگ باشم...

یه ایده ای به ذهنم رسید که میخوام انجامش بدم، از این به بعد هر ازگاهی یه سایتو به شما معرفی می کنم...

نمیدونستم از کدومش شروع کنم پس رفتم دنبال بهترینش که هم بیشترین مخاطب رو داره و هم به عنوان سایت شماره 1 جهان شناخته میشه به اسم فیس بوک (Facebook)...

تا جایی که دیوید فینچر در سال 2010 فیلمی به نام (شبکه ی اجتماعی) The Social Network در مورد فیس بوک و زندگی خالق اون ساخته (من این فیلمو دیدم، فیلم خوبیه)...

من به شخصه روزی دوبار به اکانتم تو این سایت سر میزنم...

اول از همه باید اینو بگم که فیس بوک یه سایت اجتماعیه و توسط  مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg) در چهارم فوریه 2004 راه اندازی شد. زاکربرگ فیس بوک رو تو اتاق دانشگاه خودش هاروارد راه اندازی کرد و به خاطر علاقه شدید دانشجوها در کمتر از دو هفته بیشتر از نصف دانشجویان این دانشگاه عضو این سایت شدن و تا تابستان همان سال فیس بوک با بیش از چند هزار نفر در 45 دانشگاه آمریکا مورد استفاده قرار گرفت...

اما امروزه فیس بوک یه سایت جهانی به شمار میاد و طبق آمار در اکتبر 2010 بیش از 500 میلیون نفر کاربر دارد...

این سایت در ایران فیـلتـر است...

من نمیخواستم حوصلتونو سر ببرم برای همین تا جای ممکن خلاصش کردم...

شما میتونین با یه جستو جو مختصر کلی اطلاعات در مورد این سایت بدست بیارین...

اگه کسی علاقمنده در مورد این سایت بیشتر بدونه یا توی اون عضو بشه میتونه به من ایمیل بده... hadi.m.69@gmail.com

نظرات 4 + ارسال نظر
هادی.م پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 17:53

دوست دارین سایت بعدی که معرفی میکنم در مورد چی باشه..؟
علمی
دانلود
دانشنامه
بازی آنلاین/آفلاین
سرگرمی
.
.
.
یا هر چیز دیگه ای...

مهسا جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 01:06

شما که میگی این سایت فیلتره.واسه 1سایت فیلتر اینقده تبلیغ کردید؟
به نظر من پست بعدی.....من دانلود کتابو ترجیح میدم اونم از نوع ادبی.

دربارش نوشتم چون بهترین سایت موجوده...
تو ایران هم به خاطر درگیری بعد انتخابات فیلتر شده...
از پیشنهادتونم برای معرفی سایت بعدی حتما استفاده میکنم فقط اینکه دانلود کتاب برای کامپیوتر باشه بهتره یا موبایل..؟
هادی.م

مصطفی جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 01:46

من هر چیزه دیگه ای رو انتخاب میکنم...

امید جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 15:31

خیلی سایت خوبی رو پیشنهاد کردی. منم تو اون سایت عضوم و بیشتر وقتم رو تو وب میرم اونجا(البته بعد از وبلاگ خودمون)
در جواب مهسا خانوم هم باید بگم که این سایت بیشترین درآمد و بیشترین عضو رو تو جهان داره. وحتی با اینکه فیلتره بازم ارزشو داره که عضوش شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد