وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

چرا هیدروژن تنها ماند؟!!

درود بر دوستان جان 

 

تا حالا فکر کردین که چرا هیدروژن تو جدول تناوبی, اون بالا تنهاست؟! 

دنبال جوابش می گشتم که یه مطلب طنز  نظرمو جلب کرد. 

ایناها گذاشتمش تو ادامه مطلب... 

 

منبع: گاهنامه اکسیر

ادامه مطلب ...

حال گیری

دخترا : چطور حال یه پـسر رو بگیریم؟

پـسرا : چطور حال یه دختر رو بگیریم؟


برید توی قسمت نظرات و برامون بنویسید که چطور میشه این کارو کرد!!!


فقط یادتون باشه که:

                            اسم شخص - توهین - حرف غیر اخلاقی = حذف نظر


(راستی یادم رفت اگه تاحالا حال همکلاسیتونو گرفتید اونم برامون بنویسید!!!)

تولدی دوباره...!!!

درود بر دوستان جان

وای چقد دلم واسه این جمله تنگ شده بود, بذارین یه بار دیگه هم بگم D: 

درود بر دوستان جان  

آخیش یکمی راحت شدم ولی هنوزم ته دلم مونده. 

خیلی وقت بود که به وبلاگمون سر نزده بودم. یه غیبت کبری بود واسه خودش.

وااااااااای دلم شده بود اندازه سولاخ ته سوزن (: خدایی خیلی دلم واستون تنگ شده بود. 

چه برنامه ای داشتیم منو هادی واسه تولد وبلاگ, حالا من نتونستم بیام نمیدونم هادی چرا انجامش نداد. اگه هادی رو پیدا کردم یه پست جالب واسه تولدش داریم که میزاریم. 

ای جونم, طفلکی وبلاگمون که یه تولد درستو حسابی نتونستیم  واسش بگیریم. خودم به شخصه قول میدم که جبران کنم. 

قبل از اینکه بیام این پستو بدم, دیدم علیرضا یه نامه داده:  

وبلاگ به گل نشسه!!!
سلام به همکلاسی های عزیز و نویسندهایی که نمی نویسند!!
بیاید تا :
دست به دست هم دهیم به مهر                 وبلاگ خویش را کنیم آباد!!!
  

واقعا حق با علیرضاست, بله دوستان جان... 

 

 امروز تولد دوباره وبلاگ ماست, همه موافقن و کمک میکنن آیا؟! 

 

راستی ورود دوستان جدید چه نویسنده و چه بازدید کننده که تو این مدت به جمع ما اضافه شدن رو تبریک میگم.

 

تولدت مبارک!!!

سلام به دوستان عزیز...




شاید بپرسید تولد کیه!!!؟


یا شاید بپرسید چرا روی کیک بالا یه شمع هست!!!؟


جواب توی ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

امان از دست این facebook !!!

سلام به همه ی همکلاسی های عزیز

امیدوارم که تعطیلات تابستونی تا این جا بهتون خوش گذشته باشه

ما که مردیم از بیکاری صبح تا شب توی اینترنت الکی میچرخیم!!!

یا توی فیس بوک منتظریم یکی پست بذاره بریم like بزنیم براش یا به امید poke بزنیم!!!

یا هروز بیایم به وبلاگی که کسی توش نیست...


دلمون خوش بود وبلاگ درست کردیم!!!

کسی پست که نمیذاره! هر یه هفته یه بار هم یه نظر میاد میریم با صد ذوق و شوق بازش میکنی میبینی نوشته:

((کسی نمیخواد پست جدید بذاره!!!))

حالا اشکال از کجاست ندانم ولی فکر کنم هر چی هست زیر سر همین فیس بوک باشه

خب هم کلاسی ! میری توی اون سایت خراب شده هی به بچه ها poke میزنی ! یه سر هم بیا وبلاگ یه نظر بده...