وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

یه خط خاطره

درود بر دوستان جان


یه خط خاطره میتونی بنویسی؟!!

تا تو این آخر سالی تو وبلاگ موندگار بشه؟!!!

جشن آتش مبارک

چنین گفت زرتشت که  

" بسوزانید بدی را در آتش تا ز آتش برون آید نیکی" 

پس تو نیز چنین کن...  

بیا در غروب آخرین سه شنبه ی سال برای گردگیری افکارمان آتشی بیافروزیم، کینه ها را بسوزانیم، زردی  خاطرات بد را به آتش و سرخی عشق را از آتش بگیریم و آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم... 

 از آتش عشق هم بپریم و از آتش کینه هم بگذریم... 

جشن آتش، چهارشنبه سوری مبارک... 

  

با تشکر از دوست خوبمون، سارا، که زحمت ارسال این متن رو کشید

اطلاعیه

درود بر دوستان جان  

کم کم  داره سال ۹۰ هم تموم میشه، بوی فصل بهار میاد، بوی سال نو، بوی عید نوروز... شما هم حس میکنین؟!!! 

 

واسه همین یه پیشنهاد دارم تا جشنی بگیریم. پیشنهادی که شاید واسه اولین بار باشه که تو دانشکدمون انجام میشه.  

 البته رو نظر شما هم حساب کردم... 

پیشنهاد من اینه، یه سفره هفت سین خیلی بزرگ تو دانشکده پهن کنیم. 

اصل پیشنهاد اینه، دیگه زمانو کیفیتو کمیتش باشه به نظر شما. 

 

مثلا نظر من اینه، زمانش باشه اولین روز بعد عید که اومدیم دانشگاه.  روی سکوهای بین دوتا ساختمون (مترو) هم این کارو انجام بدیم.

واااا..چشمم کوره؟؟؟

پرچم بچه های شیمی بالاست...

چه تصادفی!!! بچه ها جلوی چشمام بودن و ما غافل

سلام مصطفی جان.. این ترم چهارشنبه ها 5 تا 7 همدیگه رو میبینما!!اما من نمیدونستم شمایی.. شرمنده

به به..آقای رضوانی عزیز...


آقا درمورد صندلی داغ، میخواستم بگم خیلی حال میده ها...

میشه راه بندازین؟؟

(البته ببخشید.. من کوچیک شما هستم..فکر میکنم دارم از حدود خودم فراتر میرم)

فاصله شین تا شین!!!!!!!

 شین مثل شریعتی

 

*خداوندا چرا چون راه زندگی هموار می گردد بشر تغییر حالت می دهد خونخوار می گردد؛به وقت عیش و سرمستی می نوازد کوس هر مستی به وقت تنگدستی مومن و دیندار می گردد. 

 *خدایا کفر نمی گویم پریشانم چه می خواهی تو از جانم مرا بی آنکه خود خواهم اسیر زندگی کردی ؛خداوندا تو مسئولی ؛خداوندا تو می دانی که انسان بودنو ماندن در این دنیا  چه دشوار است چه رنجی می کشد آن کس که انسان است و از احساس سرشار. 

  *برای دیدن نور به خورشید نگاه کن برای دیدن عشق به ماه برای دیدن زیبایی به طبیعت و برای دیدن امید به آینده . 

 *مرا کسی نساخت خدا ساخت نه آنچنان که کسی می خواست که من کس نداشتم کسم خدا بود کس بی کسان او بود که مرا ساخت آنچنان که خودش خواست.   

 *مردم اغلب بی انصاف و بی منطق و خود محور هستند ولی آنان را تو ببخش .

اگر مهربان باشی تو را به داشتن انگیزه های پنهانی متهم می کنند ولی مهربان باش. 

اگر موفق باشی دوستان دروغین و دشمنان حقیقی را خواهی یافت. 

نیکی درونت را فراموش می کنند ولی نیکوکار باش .

بهترین های خودت را به دنیا ببخش  حتی اگر هیچ گاه کافی نباشد.

       « و در نهایت می بینی هر چه هست همواره میان «تو و خداوند»است نه میان تو و مردم» 

 

****گاهی هم شین مثل شیطان پرستی:

  

 شیطان پرستی به معنی پرستش شیطان به عنوان قدرتی فوق العاده قوی حتی قوی تر از قدرت های خوب دنیوی همچون خداست. 

 

 

عقاید شیطان پرستان: 

 

 

 بافومت: 

این خدای شیطانی و علامت شیطانیش که به عنوان شناشه روی ماشین هواداران زده می شود.

 

 

 

 نصب نماد شیطان پرستی و بی اعتنایی مسئولان شهری:

  

این نماد طی اعتراظاتی از چهار راه ولی عصر تهران برداشته و طی بی اعتنایی مجدد در اماکن دیگر نصب شد.

مسئولان واقعا خسته نباشند!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

 

این چه وعضشه؟؟؟؟!!!!!

سلام بچه ها ..... 

قبل از اینکه بخوام حرفمو بزنم باید بگم که مخاطب حرفم٬ اول از همه خودم و در ادامه تمامیه اعضای وبلاگه! چون میدونم با گذاشتن این پست اول از همه از خودم انتقاد میشه!! 

  

آقا این چه وعضشه!!!!!! 

وبلاگ چرا اینجوری شده؟!!!!!!

یادمه چند وقت پیش که وبلاگ خوابیده بود(شاید هفت یا هشت ماه پیش)٬ علیرضا که مدیر بود یه نامه به اعضا فرستاده بود با این عنوان که (وبلاگ به گل نشسته!!!)٬ بعد با خودم گفتم: صد رحمت به اون خوابیدن.   مثل اینکه الآن وبلاگ به خواب زمستونی رفته و نمیخواد بیدار شه!!! 

  

بد نیست یه سری به گذشته وبلاگ بزنیم ببینیم وبلاگمون چی بوده و چی شده!!!! 

گور بابای فیسبوک و ....... 

باز دم بچه های جدید گرم که چنتا پست میذارن!!!!! 

اصلا صندلی داغ چی شد؟؟؟؟؟؟  

ممنون از فرصتی که به من دادید.......دیگه حرفی ندارم.......همین!!!!!!!!!! 

حالا بقیش دیگه با خودتون(اعضا)