وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

انتخاب واحد

درود بر دوستان جان


از شب پیش بازم این غول انتخاب واحد دوباره اومده... من که همیشه این موقع پر استرسم، نمیدونم شما چه حسی دارین، آخه هیچوقت نشد اون واحدایی که میخواستمو بگیرم...هیچوقت.

یه راهکار پزشکی ساده برای برای حفظ آرامش در انتخاب واحد امشب:

چنتا نفس عمیق بکشید و بعد تا 10 بشمارید. در صورتی که هنوز عصبانی هستید و آروم نشدید تا 3 بار این عمل را تکرا کنید. بعد از 3 بار اگر باز هم مشکلتان حل نشد...

دیگه هرچی تو دهنتون اومد بلافاصله و بدون مکث نثار باعث و بانی این اشتباهات بکنین.

اگه بازم آروم نشدین(که مطمئنم همتون به این مرحله میرسین) دیگه اینجا باید به اموال شخصی خودمون ضرر برسونیم. دیگه چاره ای نیس باید یه جور آروم بشیم دیگه.

مثلا میشه از صفحه کلید شروع کرد. بعدشم نوبت به بقیه سخت افزارهای رایانه و بعد از اون از وسایل دکوری و غیر دکوری اتاق هم میشه استفاده کرد.

در آخر هم چنتا دعا میخونم، شما هم آمین بگین:
خدایا!... یه امشبه رو برق خونمون نره.
خدایا!... ADSL کسی امسب قراردادش تموم نشه و سرعت DIAL_UP هیچکی پائین نیاد.
خدایا!... این internet explorer کوفتی که خیلی وقته باش کار نکردم به ما ضد حال نزنه.
خدایا!... یه گوشه چشمی هم بیشتر به دانشجوهای شبانه داشته باش که مشکل ترم قبل پیش نیاد(این یکی رو از ته دل گفتم)
خدایا!... این ترم بالایی های ما یه خیری بهشون برسون که چنتا واحد هم شده واسه ما بذارن.(من نمیدونم اینا چه ترم بالایی هستن که هرچی ما میخوایم ورداریم اونا هم دقیقا ورمیدارن)
خدایا!... همین چنتا مشکل پیش نیاد بقیش با خودمون، اون هزار بار refresh کردن واسه اون erorrهای مسخره با خودمون.

نظرات 34 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 23:56

آمین

[ بدون نام ] دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 00:05

اینجوریام نبود زیر سی ثانیه طول کشید

الهام دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 00:10

این ترم اولین ترمی بود که طبق برنامه ام واحدهارو گرفتم

سعید دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 00:27

سک سک.اه.بازم دیر رسیدم

علیرضا دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 02:30

بزن کف قشنگرو به افتخار حاجیت!!!
20 تا زدیم توی رگ
با چهار تا آزمایشگاه اضافه!!!
تازه نفر دوم که براش انتخاب کردم 19 تا
سوم و چهارم هم 15 تا کاسب شدن!!!
دستا شله !!!
همه با هم
هی پیپ هورا
هی پیپ هورا

mohammmmmmad دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 10:53

آقا امید شما خودت واسه ما ترم بالایی هستید زدید هرچی درس بود رو گرفتید دمتون گرم یه گوشه چشمی به ما هم داشتید خوب بود.

امید دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 13:10

ماشالااااااااااا به علیرضا... ایول...

محمد جان من که به شخصه هرچی گرفتم فقط درسای خودمون بود. اصلا به واحدهای ترم پائینی تجاوز نکردیم. بقیه هم همین.
فقط این بچه های ۸۷ای هستن که نمیدوم چه جوریه که همش با ما واحد میگیرن. نمیدونم... یا ما یه سال جلوییم یا اونا یه سال عقب...

پریسا دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 13:26

کی میشه این دانشگاه تموم شه راحت شیم از دست انتخاب واحد.عاشق این سیستم و ظرفیت کلاساشونم
روانی کنندست

الهام دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 14:07

اون الهام من نبودما.الهام خانوم حداقل با ۱ پسوندی چیزی میومدی.

امید دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 14:29

یه لحظه... یه لحظه وایستین، الان 3تا نظر با اسم الهام داریم که خودشون هم دارن همدیگرو تکذیب میکنن.
الان کی به کیه؟!!

الهام دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 22:05

من ورودی ۸۸م تو با یه چیزی بیا

الهام سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 19:33

من ورودی ۸۹ ام.اما قبل از شما تو این وبلاگ بودم عزیزم.
وای خدا.از من بدبختتر کی میتونه باشه آخه؟؟؟!!!!!!درست همون ساعت ۱۲ کارت اینترنتم تموم شد.حالا کلی به این و اون رو انداختم که کارت اینترنت بهم قرض بدن.آخرشم که رفتم نه تونستم عمومی بگیرم نه هیچکدوم ازون برنامه مدنظرمو

واسه اینه که واسه دعاهایی که کردم آمین نگفته بودی، یا از ته دل و با نیت نگفته بودی.
خوب میگفتی تا یکی واست انتخاب واحد کنه.

امید

امید سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 19:36

دوستان عزیزی که الان مثل من کنجکاون که بدونن کدوم الهام کدومه!!!!
طبق تحقیقاتی که سربازان گمنام وبلاگ انجام دادن و ردگیری از IP ارسال کننده نظرات به نتایج زیر رسیدن که برای روشن شدن موضوع برای شما قرار داده شده است:

-نظرات را به ترتیب شماره گذاری کنید.
-حالا طبق شماره، الهام 1و2و4 یک شخصه که با معرفی خود شخص الهام ورودی88 میباشد.
-و الهام3 هم شخص دوم است و هنوز کاملا شناسایی نشده است.
-تحقیقات برای شناسایی شخصی که بدون اسم نظر داده هنوز ادامه دارد.

(میدونم کاری بس لوس و بی مزه بود، ولی واسه عوض کردن حال و هوای وبلاگ ساکت هم که شده خوب بود)

امید سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 19:40

خوب الهام شماره 3 هم شناسایی شد، که ایشون ورودی 89 هستن.
واقعا باید از گمنامان وبلاگ قدردانی کرد و خسته نباشید گفت!!!

الهام سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 20:51

بشرطیکه قرار نباشه خودت واسه ۱ سری انتخاب واحد کنی.ولی بازم خدارو شکر

الهام سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 21:02

الهام جون امید راست میگه اگه شبیه من آمین میگفتی الان همه واحدها رو که میخواستی میگرفتی

الهام سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 21:20

عیب نداره حالا.من خیلی هم راضی ام.فقط واسه عمومی ناراحتم که اونم گذشت دیگه.مهم نیست.الهام جون واسه خودت پسوند بذار بابا.صدات میزنم انگار دارم با خودم حرف میزنم.

الهام سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 21:50

من دیگه نظر نمیدم تابستون بیکار بودم میومدم وبلاگ به بچه ها سر میزدم واین اولین بار بود که نظر دادم و بیشتر وقتها با نظراتت موافق بودم خواستم سر به سرت بذارم
خداحافظ برای همیشه

الهام سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 22:17

ای بابا الهام جون حالا چرا از نظر دادن منصرف شدی گلم. ما به همون الهام خالی بودنتم راضی هستیما...ولی بازم خودت میدونی عزیز.

مینا چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 14:37

این دیگه چه وضعشه؟؟؟؟؟/
این بچه های با اصغری چرا اومدن با دکتر حسین زاده برداشتن که حالا من نتونستم بردارم
بابا با همون پاس کنید دیگه
من افتخار همتون این ترم با ۱۳ واحد دارم شروع میکنم

امید چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 18:42

باز خوبه که این الهام ها شناسایی شدن و... ولی باز هیچ کدومشون حاضر نیستن از پسوند استفاده کنن.
بابا اینطور ما گیخ میشیم خُ... اگه پسوند نمیذارین لااقل از پیشوند استفاده کنین یا لااقل یه کدومتون از الی استفاده کنه!!!!

مینا خانم ترم قبل خیلی از بچه ها با همین 13-14تا پاس کردن، تازه میشید عین بقیه.

مینا چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 19:58

گیخ میشید آقا امید؟؟؟!!!!!!!
گیخ!!!!!!!!!!!!!
برا من افت داره برا ۱۳ واحد از آمل پاشم بیام!!!!
ولی بی شوخی ۱۳ واحد چیه بابا!!!

امید چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 21:49

ای وای من.....عجب سوتی دادم، گیخ!!!!!!!!!! این چی بود نوشتم



زیاد نگران نباشین، احتمالا تو حذف و اضافه درست میشه ولی اگه نشد مثل ما میشه ترم بعدی جبران کنین.
آخه علیرضا کی میخواد این 20 واحدو پاس کنه؟!! ترم قبل چه خالی داد 13 واحد... مگه نه آره؟!

امید چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 21:51

وااااااای... باز سوتی دادم. تا باز مینا خانم اشتباهمو نگرفت خودم بگم. "خالی"

هرچی هست زیر سر این دکمه ی "خ" کیبورده

علیرضا چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 21:56

امید داداش تو چه علاقه ای به "خ" داری!!!
(گفتم سوتی گیری از طرف خودمون باشه بهتره!!!)
من که گفتم آزمایشگاه هامو میفروشم!!!
احتمالا یکی دوتا واحدمو حذف میکنم چهار تا آز سخته!!!
تازه کوانتوم هم دارم!!!

آره دمت گرم.

آخ آخ آخ... باز گفتی کوانتوم تنم لرزید...

مینا چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 22:57

آقای بخت باور کنید من حاضرم(یا به قول آقاامید خاضرم) به هر قیمت عادلانه ای که شما بگید آز معدنی ۱ آز تجزیه ۲ و آز آلی ۲ شما را بخرم...
من آز میخواااااااااااااااااااام
تورو خدا کمک کنید!!!!!

آز آلی 5$ !!!
آز تجزیه 10$ !!!
آز معدنی هم فعلا نداریم ولی اگه بخواید براتون سفارش میدیم بیارن!!!
البت قیمتش میره بالا!!!
علیرضا

الهام چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 23:33

میناجون ناراحت نباش قرار یه گروه آزآلی2 تو حذف و اضافه تشکیل بشه آزمعدنی1 رو فعلا بی خیال شو زود معدنی2 رو پاس کن بعد

مینا پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 11:19

آقای بخت جدی اگر خواستین حذف کنید به من یه ندا بدید تا اون لحظه من بردارم....

حذف کردن بسته به شرایط مختلف داره!!!
اگه استاد انسان در اسلام مزخرف باشه اونو میحذفم! چون تاریخ امتحانش با کوانتوم یکیه
شایدم آز آلی رو حذف کردم (که البته فقط شما نیستی که! خواهان زیاد داره!!!)
اصلا شایدم کوانتوم رو حذف کردم که یه نفس راحتم کشیدم!!!
علیرضا

mohammmmad پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 11:30

چه بکنیم ما بچه های ترم های پایین آخه آز فیزیک2 سه تا کلاس داشت در کل 13 تا ظرفیت ورودی89 تعدادشون 105 نفر اگه 60 تا آز فیزیک بخوان بگیرن باظرفیت 13 تا به کی میرسه

امید پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 13:11

این سوتی ما عجب سوژه ای شده ها...!!!!


محمد جان به این نبوغ دانشگاه باید عادت کنی دیگه کم کم

مینا پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 18:00

از تو خیری به ما نرسیده
واحداتو داشته باش خیرشونو ببینی

نه مثل اینکه مشتری نیستی!!!
علیرضا

مینا پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 19:29

من اگر این ترم ناچار بشم شیمی دارویی بردارم آه و نفرینش میشه برا شما ها
گفته باشم

امید پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 20:05

شیمی دارویی خوبه که!!

مینا پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 23:17

آره خوبه کی گفته بده
اما نه زمانی که معدنی ۲ با کوانتوم و آلی ۳ و تجزیه دستگاهی داری
اگر حداقل آز تجزیه میداشتم خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد