وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

به سلامتی استاد...

به سلامتی استادی که براش 8 نمره جواب دادم بهم 10.5 داد!!!

سلامتی استادی که سرجلسه امتحان دید برگم سفیده، اومد درگوشم گفت نگران چی هستی؟....اسمتو بنویس بقیش بامن!


ولی حیف که از خواب پریدمو بقیه شو نفهمیدم چی شد...!!!

نظرات 13 + ارسال نظر
رامتین شنبه 10 دی 1390 ساعت 13:27

حیف که گزینه لایک نداشت!!!

الهام یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 15:02

اینا خواب بود ولی..
به سلامتی استادی که میگه شما فقط برگتون پر باشه و سفید ندین.بقیه اش با من.
به سلامتی استادی که از کل کتاب ۳۰ تا سوال میده و فقط ازینا تو امتحان میاره.

شاه کرمی سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 00:27 http://hiyanchem.blogfa.com

اسم وبلاگ شما آدم را یاد سالهای دانشگاه میندازه. دانشگاه سرسبز لرستان. موفق باشید . به وبلاگ من هم سر بزنید امیدوارم مفید باشد.hiyanchem.blogfa.com

رحمن پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 16:06 http://www.p-chem-eng-rt.blogfa.com

سلام - عالی بود - یه سری به وبلاگ من هم بزن

علیرضا شنبه 17 دی 1390 ساعت 09:41

بازم تو توهم زدی پسر؟!!!
چند دفعه آخه من تاحالا بهت گفتم از این کوفتی ها مصرف نکن!!!

mohammmad چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 12:51

به سلامتی استادی که تو برگه براش 20نمره مینویسی و بهت نمره میده 9.75(از طرف یکی از بچه ها)

جالب بود.

الهام جمعه 23 دی 1390 ساعت 22:32

به سلامتی استادی که پشت در می ایسته و مچ بچه ها رو میگیره

ghasem چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 16:08

سلامتی استادی که آدمو یاد این ضرب المثل میندازه:
آش نخورده و دهن سوخته
.
.
.
.

نازنین جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 00:00

واقعا آش نخورده و دهن سوخته

هانیه جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 22:52

به سلامتی شانگولی که از این خابا می بینه و مارو اسکل می کنه

نیک نژاد یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 02:54

بچه های دانشگاه مازندران بهترینند.اینجاخیلی تعریف شیمی مازندران میکنن!من خودم دانشجوی لیسانس اونجابودم.به هوش شماهااطمینان دارم..........اگه بخواین! خیلی خوب بود.ازاین مطلبها زیاد بنویسین

پاولینگ چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 11:55

به سلامتی همکلاسیهایی که چندلحظه قبل امتحان باهات صمیمی میشن.. بهشون تقلب میرسونی.. بعد امتحان دیگه تورو نمیشناسن....

مریم ویسی جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 21:31

سلااااام من تازه تو این دانشگاه قبول شدم شیمی . هنوز استادا رو نمیشناسم که بخوام فکر سلامتیشونو بکنم ولی فکر نکنم این قدرها هم بد باشنااا واقعا وبلاگ قشنگی دارید دم همتون گرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد