وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

. . . coming soon

به زودی در این مکان پستی قرار میگیرد
تا یک ساعت دیگه...

||||        ||||
( )
(_________)


ادامه مطلب اضافه شد


درود بر دوستان جان به غیر از سعید 


خدا بگم چیکار کنه این سعید مشتاقی رو که وبلاگو به این روز انداخته. اگه این چنتا پست هم نبود که وبلاگو باید با خاک کلاردشت! گل میگرفتیم.
شاید باورتون نشه، این سعید الان چن وقت، شاید بیش از چن ماهه، که میگه یه پست میخوام بذارم جنجالی. 

حتی می گفت که اصلا تو تابستون وبلاگو بسپارین به من ببینین که چیکار میخوام بکنم.

سعید دیگه بدتر از این میخواستی بکنی وبلاگو دیگه؟!!!


من یه پیشنهاد دارم، واسه اینکه انتقام این بدقولی و حتی انتقام خود وبلاگو از سعید بگیریم... موافق هستین یه بلایی سر سعید بیاریم.
حالا هر بلایی که میشه انجام داد. تو قسمت نظرات هر فکری که به سرتون زدو بنویسین تا بهترین نظرو انتخاب کنیمو رو سعید انجام بدیمش.

مثلا خودم یه چنتا نظر دارم، روز اول دانشگاه... وسط حیاط دانشکده یه سطل آب رو سعید خالی کنیم. یا... روز اول دانشگاه یه ژیلت بیاریمو اون ریش مسخرشو کامل تیغ کنیم... یا...


,ciao saed

...vederti voi

نظرات 38 + ارسال نظر
مینا دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 14:52

با مزه....
چشم نخورید با این پست زیباتون؟؟؟؟

مریم مهندسی شیمی 88 بابلسر دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 16:35

الان ساعت 4.35 دقیقس و هنوز که خبری نیست!!!
آقا چرا سر مردمو شیره میمالین!!!

علیرضا دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 16:50

به قول خودت 20
خدا لعنت کنه این سعیدو...!!!

سعید دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 18:10

ببخشید دیر کردم.به علت برخی مشکلات فنی این پست راس ساعت 7 گذاشته می شود.

امید دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 18:15

سعیدو نیگا... اون بدقولی میکنه اوتوقت ما باید حرفشو بشنویم.
سعید پس چرا الکی ساعت میدی؟! زود باش دیگه.


این پست هرچی نداشت لااقل جای خوبی واسه بقیه ی سایتا واسه تبلیغ شده. بابا یکی این تبلیغاتو پاک کنه، خودمون کم تو تلویزیون پیام بازرگانی داریم...!!!!

سعید دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 19:03

نه.این پست جاش اینجا نیست.ممکنه به کسی بر بخوره
آقا تا میتونین تبلیغ کنین

امید دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 19:10

سعید فقط نبینمت... گیر آوردی ملت و !!!!

ساعت 07:09 دقیقه شده....
حتی پروازهای فرودگاه امام اینقد تاخیر ندارن!!!

سعید دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 19:37

آحاد ملت باید از توصیه من تبعیت کنند.این چه حرفیست امید

امید دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 19:58

سعید مسخره بازی در نیار...

الان وقتشه که خودتو نشون بدی، الان وقتشه که همه ی استعداداتو رو کنی و به همه بفهمونی که کی هستی!!!آره سعید تو می تونی... تو تواناییشو داری... بگو که من میتونمو این کار رو انجام بده... سعید... سعید...سعید گوش می دی من چی میگم؟!! خُ لامصب یه کاری بوکن دیگه...اَه

خَفه هاکِردی اِما رِ.. یا اَتا کار هاکِن یا بور بِهل اِما شِ کارِ هاکِنیم....
(اصلا مازنی بلدی یا از اوجا که چسبیدین به تهران چیزی نمیفهمی؟!!!)

سعید دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 20:00

فارسی بلد نیستم.انگلیسی please

امید دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 21:48

this is a time to show yourself, now you should show are your talents and who are you!!! yeah saed you can... say that i can do this work... saed... saed... saed you know what i said?!! damn to you saed, do any work......ahhh


are you understand? or i say in the italian, too?!

مینا سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 12:00

آقا امید برا چی وقتی بلد نیستی انگلیسی مینویسی
undrestandدرسته....چند تا مشکل گرامری هم داشتی
شما همون انگلیسی رو درست بنویس نمیخواد ایتالیایی بنویسی

مصطفی سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 13:34

ای ول سعید ... خوشم اومد مخ همه رو کار گرفتی ...
ولی با این کارت دیگه فکر زیتون و از مخ پوکت بنداز بیرون ...

امید سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 15:37

مینا خانوم پیشنهاد میکنم حتمانه حتما هرچی سریعتر به یه لغت نامه oxfordای چیزی نیگا کنین!!!همون understand درسته، بله...
اگه مشکل گرامری که ازم گرفتین مثل همین غلط املایی گرفتنتون باشه بازم پیشنهاد میکنم یه چن ترم کلاس زبان هم برین. آشنا هم دارما، می خواین معرفیتون کنم؟!!

مینا سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 20:13

چی میگی شما؟؟؟؟undrestand درسته

امید سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 23:16

ای واااااااای من، نگید تو رو خدا.
من فکر میکردم که دارین شوخی میکنی!!!!!!!!

خوبه که به دیکشنری یه نیگا بکنین بابا.

من حاضرم که اگه اشتباه میکنم به هر کاری که شما گفتین عمل کنم. قول میدم هر کاری باشه انجام بدم!!!! ولی مطمئنم که درست میگم، اینقد مطمئنم که اصلا به دیکشنری نیازی نیست که نیگا کنم.

مینا چهارشنبه 16 شهریور 1390 ساعت 01:29

من به دیکشنری کار ندارم
ببین من چی میگم همون درسته
شاید دیکشنری اشتباه بنویسه
قرآن که نی دیکشنریه
من سر حرف خودم هستم

امید چهارشنبه 16 شهریور 1390 ساعت 11:25

خودتون هم مثل اینکه متوجه شدین که اشتباه کردین !!!!

خوب اشکال نداره، میخواین همه نظرات قبلی رو پاک کنم کسی متوجه نشه؟!

الهام چهارشنبه 16 شهریور 1390 ساعت 12:26

بابا اینهمه منتظر گذاشتین مردمو اونم تو پستی که به نام شماست بعد میگین سعید ننوشته و تقصیر اونه و بیاین نظر بدین جه بلایی سرش بیاریم؟؟؟؟!!!!!حالا بگذریم ازینکه understand درسته

مینا چهارشنبه 16 شهریور 1390 ساعت 23:39

نخیرم. من هنوزهم سرحرف خودم هستم. حتی اگرهمه دنیابگن غلطه.

علیرضا پنج‌شنبه 17 شهریور 1390 ساعت 01:29

چی امید آب بریزیم روش؟؟؟
یعنی میگی آب بازی کنیم؟؟؟!!!
از جونت سیر شدی پسر؟؟؟!!!

مریم مهندسی شیمی 88 بابلسر پنج‌شنبه 17 شهریور 1390 ساعت 11:46

منم میگم understand درسته!!! مینا جون یکم کوتاه بیا بابا!!!

دست شما درد نکنه!!!
هی ما میخوایم بحث و عوض کنیم! شما دوباره برمیگردی روی این موضوع!
خب چیزی که معلومه چرا روش بحث میکنید
منم با اینکه زبانم درحد لیگ افغانستانه!!!
میدونم که understand درسته!!!
علیرضا

مینا جمعه 18 شهریور 1390 ساعت 15:26

اصلاقبول ندارم کوتاه هم نمیام

سعید یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 23:16

مینا خانم بنده که خودم تو زبان دستی دارم میگم understand درسته.البته شاید حرف شما هم درست باشه چون از لحاظ تلفظی خرف شما درسته؟ok؟

سعید یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 23:19

امید مگه دستم به تو نرسه.اگه ریش من مسخرس ریش تو چیه؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 01:25

ما میگیم آدم جایز الخطاست،بعضیا هم می گن ممکن الخطاست.اشتباه کردن مهم نیست اشتباهو پذیرفتن مهمه.
1تفاوت خیلی مهمه بین اینکه دیکشنری چرا ممکنه اشتباه بنویسه و قران چرا نمی تونه اشتباه بنویسه؟
اگه دیکشنری اشتباست پس آدم هم می تونه اشتباه کنه دیگه.مگه نه......؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

دوست عزیز، ما که نفهمیدیم کلا آخرش چی میخواستی بگی!!!
ولی بازم آره... کاملا درست میگی، حق با توه.

امید

مینا چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 14:59

آفرین بر تو ای بی نام
در ضمن تلفظی نوشتاری حرف من درسته

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 17:57

آخرش منظورم این بود که اشتباهو باید پذیرفت.نه که سر 1اشتباه پافشاری کرد.

امید چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 18:33

خوب این اشتباه رو اونی که اشتباه کرده باید بپذیره دیگه(به قول دختر خالم: مگه نه آره )
ما هم همینو میگیم ولی مشکل اینجاست که مینا خانم رو اشتباهشون پافشاری دارن که درست میگن

مینا چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 20:01

خوب بیاین یه قراری بذاریم
محض جذاب شدن بازی جمعه وگرنه من هنوزم میگم که من اشتباه نمیکنم
اگر خدای نکرده (*۱۰۰۰۰۰۰۰)به فرض محال پرسپولیس بازی رو برد منم میگم که اشتباه کردم
قبوله؟؟؟؟؟؟

امید چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 21:38

هر دو موردی که گفتین محاله، هم اشتباه نکردنتون و هم برد تیمتون. ولی با این حال بازم باشه... قبول میکنم.
ولی اگه بازی رو همون تیمتون برد شما چیکار میکنین؟!!!

اصلا اگه بازی رو پرسپولیس خدایی ناکرده باخت من روز اولی که اومدم دانشگاه با خرما میام که بین بچه ها پخش کنم.


مینا چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 22:51

باشه قبول...
با خرما میبینمتون
تکلیف روشن شد

امید پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 13:08

من که مطمئنم که پرسپولیس میبره و با شیرینی میام دانشگاه ولی اگه تیمتون باخت شما چیکار میکنین؟! شرط بندیه دیگه!!!

مینا پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 18:01

اگر به فرض محال تیم من باخت من شجاعت رو انتخاب میکنم
همون بازی تو اردوتون.

امید پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 20:04

احسنت به این شجاعت.
فقط امیدوارم مثل مردا زیر قولتون نزنید!!!

مینا پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 23:20

شما هیچوقت دیدی من زیر حرفم بزنم
شما هم اگر تیمتون باخت ایشالا همین شجاعت رو انتخاب کنید
هم شما هم آقای بخت
شاید اینطوری بشه یه آزمایشگاه ازش گرفت
آقای بخت اگر مطمئنه که تیمش میبره باید قبول کنه

نه..نه... ما اصلا از این شجاعتا نداریم!
امید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 23:54

تا به حال وبلاگ مزخرف تر از این دیده بودید؟

یعنی اینقدر اسمت مزخرف بوده که بدون اسم نظر دادی!!!
علیرضا

یعنی اینقدر خودت مزخرفی که اسمت هم مزخرفه که تو وبلاگ مزخرف ما نظر دادی!!!
امید

مینا جمعه 25 شهریور 1390 ساعت 15:39

شجاعت ندارین چون یقین دارین که میبازین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد