وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

زندگیتون چه رنگیه؟

سلام

تو این پست از همه آقایون و خانومها،پسرا و دخترای وبلاگ میخوام تعریفشون رو از زندگی بگن. بگن زندگی براشون چه رنگیه و خلاصه اینکه چه جور زندگی رو دوست دارن!!!!

حتی اگه جمله قشنگی در این مورد دارین رو بیان کنین.

عاجزانه تقاضا میکنم فقط در این مورد نظر بدید چون نظرای نامربوط حذف میشه!!

نظرات 27 + ارسال نظر
مریم مهندسی شیمی 88 چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 05:50

فکر کنم اولین نفرم این پستو میخونم
الان چیزی به نظرم نمیاد ولی بعدا حتما نظر میذارم

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 08:14

زندگی را نفسی ارزش غم خورن نیست ،
و دلم بس تنگ است ،
بی خیالی سپر هر درد است ،
باز هم می خندم ،
آنقدر می خندم که غم از رو برود .

سحر چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 08:16

زندگی باید کرد !
گاه با یک گل سرخ ،
گاه با یک دل تنگ ،
گاه باید رویید در پس این باران ،
گاه باید خندید بر غمی بی پایان ...
قبلی هم من نوشتم اسم یادم رفت

سحر چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 08:24

میگویند زندگی مثل یک جعبه شکلات است
هیچ وقت نمی فهمی برای چی دلت شکلات می خواهد ...

این از مزه زندگی
حالا رنگش فکر کنم همرنگ رنگین کمون باشه حالا تو بگو چه رنگیه ؟

رامتین چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 10:28

مفهوم زندگی نه به معنای بودنست

در یک گل است لذت معنای زندگی

یک جرعه عشق با کمی شهد عاطفه

اینست راز سبز مداوای زندگی
...

علیرضا چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 13:08

میگم دوستان چه تعریفای پیچیده ای از زندگی دارن!!!
پس منم برم یه سرچ کنم توی گوگل ببینم چی گیرم میاد!!!

تعریف زندگی از دید دکتر شریعتی:
زندگی همچون یک خانه شلوغ و پراثاث و درهم و برهم است و تو درآن غرق . این تابلو را به دیوا ر اتاق مى زنى ، آن قالیچه را جلو پلکان مى اندازى، راهرو را جارو مى کنى، مبلها به هم ریخته است مهمان ها دارند مى رسند و هنوز لباس عوض نکرده اى در آشپزخانه واویلاست وهنوز هم کارهات مانده است .

محمد چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 13:52

میخوام بگم زندگی من رنگش سبزه،شاید گاهی وقتها یه کم تیره میشه ولی هیچوقت سبزی و نشاطش رو از دست نمیده! به نظر من زندگی یعنی کنار هم بودن و کمک به هم برای فردایی بهتر!
دوستان نظرهای جالب و عارفانه ای دادن، ولی من بیشتر منظورم نگاه افراد به زندگی خودشون بود. اینکه آیا تا به حال به آرزوهاشون تو زندگی رسیدن؟برای رسیدن به اونها تلاش کردن؟

امید چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 14:50

قبل از اینکه نظر بدم، یه نیگا به ساعت پست و اولین نظر بکنین.....
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



حالا که فکر میکنم چیزی یادم نمیاد، به قول علیرضا بذار یه سرچ تو گوگل بکنم...

با مزه مگه تو روزه نمیگیری؟ واسه سحری بیدار شدم دیگه!

AMIR FARZIN چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 15:18

بعضی موقع ها برای یک چیز یک کس یا یک جا زندگی میکنید .
ولی یادتون نره خدتون باید زندگی کنید واز زندگی لذت ببرید زندگی مال ماست وما باید زندگی کنیم .

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 15:53

به نظر منم حرفای خودمونی قشنگ تره تا تعریفای ....
من فک کنم زندگیم صورتی مایل به ارغوانیه،شایدم آبی آسمونی.
امسال بهترین بود واسم.هم بهترین خوشیا رو تجربه کردم،هم سخت ترین اتفاقا.تجربه ای که خیلیا آرزوشو دارن ،با دست رنج 1دیگه نصیبم شد.امسال با نابرده رنجی بهترین گنجا رو لمس کردم.
خوشیا قشنگ تر بود و موندنی تر.
خدااااااااااا جونم شکرت

مرسی از اینکه نظر دادی، اگه اسمم میذاشتی که عالی میشد!!!!

سحر چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 16:47

منم موافقم ولی معتقدم زندگی تک رنگ نیست طیفی از رنگها رو داره
وقتی بچه ای همه چیز سفیده .جوونی سبزه .حالت که خوبه یه رنگ شاد مثل قرمز وصورتی .بعضی وقت ها ابی اسمانی بهت میگه که دل دریا کن ای دوست .. وقتی غصه داری بی شک بنفشه . وقتی انرژی زیاد داری و سرشار از گرما شاید زرده .......وقتی پیر میشی کم کم تیره میشه قهوه ای و بعد سیاه .........
این رنگش بود قبلا هم همین و گفتم
مزه هم داره مثل شکلات شیرینه بعضی وقتها خیلی شیرینه بعضی وقت ها 90% وتلخه بعضی وقت ها مثل شکلات های میوه ای طعمهای مختلف داره ولی در کل خوشمزه ست . همه دوستش دارن با هر شرایطی که دارن .
برای منم دوست داشتنیه .
ولی در کل فهمیدم همیشه بخند تا مشکلات حل بشه .......واقعا زندگی با لبخند شیرین تره
همیشه شاد باشید .

مینا چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 17:23

بنظر من زندگی باید آبی باشه یعنی پر از آرامش که توش رگه های قرمز که یعنی شیطنت و بازیگوشی هم داشته باشه
آقا محمد معذرت میخوام گفتید بی ربط ننویسید ولی باور کنید هر چقدر سعی میکنم نمیتونم احوال پرسپولیسی ها رو نپرسم واقعا آدم متاثر میشه ۴تا بازی ۲ امتیاز
خب دوستیم باید حال همدیگرو بپرسیم دیگه

یه روز خوب میاد!!!
علیرضا

مینا چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 17:37

من الان با خانوم سحر آشنا شدم
ما اصلا نمیدونیم ایشون کی هستن
ما بچه های شیمی ۸۸ تعصب خاصی رو وبلاگمون داریم شما تازه اومدی نمیدونی
ما همه همدیگر رو میشناسیم
بچه ها نظرتون چیه خانم سحر از شنبه بشینن رو صندلی داغ!!!!!
برا اینکار هم شما باید ایمیلتو بدی تا مدیریت عضوت کنه

رامتین چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 18:04

زندگی من که رنگین کمانه! پر از شادی و غم و ...
در ضمن در جواب مینا خانم باید بگم جوجه رو آخر پاییز می شمارن.
هر شکستی مقدمه یک پیروزیه.
راستی مینا خانم گفتند مدیریت(یاده هادی افتادم). خبری از هادی ندارید خیلی وقته خبری ازش نیست!!!

جات خالی یه ساعت پیش توی فیس بوک دیدمش!!!
ببین داره با این حرفاش مدیریت منو میبره زیر سوال!!!
علیرضا

الهام چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 22:33

قرار بود نظرای نا مربط ازین پست حذف شه که چقدر حذف شد.بنظر من زندگی من قرمزه.البته ۱ رگه های تیره توشه اما نمیزارم به نظر بیاد.مهم خودمونیم که به زندگی چجوری نگا میکنیم.یکی تو بدترین شرایط از نظر دیگران ته دلشون شاده.اما راجع به امید ها و آرزوها.من یکی که هر چی آرزوشو داشته باشم با تلاش بدستش میارم و نمیذارم آرزوی چیزی به دلم بمونه.نگید نگاه خودخواهانه ایه.خداییش خیلی وقتها واسه خواسته هام اینقدی تلاش کردم که خیلی ها واقعا متعجب شدن و حتی خواستن به کمک متوقفم کنن اما خدارو شکر تا حالا نموندم.بنظر من میشه از از نظرای منفی انرژی مثبت گرفت.

چند تا از نظرها که هیچ ربطی نداشت رو پاک کردم

مینا چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 23:54

یعنی چی؟؟
از شما اصلا انتظار نداشتم

انقد راستقلال بهتر از تیمای دیگس که نیازی نیس گفته بشه، فقط خدا کنه شیث تا دربی بمونه که شعار ما ناقص نشه: سال 89 تو دربی 69......

مریم مهندسی شیمی 88 بابلسر پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 00:28

زندگی من رنگش سفیده!!!
چون هرچیزی رو توش میشه شفاف دید مثل آینه!!!
صاف و زلال.....
خودم هررنگی رو که بخوام و هر چیزی رو واسش تلاش کنم روش نقاشی میکنم و بدون تغییر رنگ اونو نشون میده...

الان بازیه استقلال و سپاسی!!!
فعلا که 2-هیچ به نفع استقلاله
به همه استقلالیا تبریک میگم
الان "70 آخر بازیه
تبرییییییییییییییییییییییییییییییییک

سحر پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 10:11

مریم جون سلام
میگم رنگ زندگیه شما قشنگه ها ولی عزیزم در بیرنگی همه چیز و میشه شفاف دید سفید خودش یه رنگه اونورش پیدا نیست
درضمن سفید تنها رنگیه که شامل هفت رنگه بزن تو منشور رنگها رو ببین
بنفش کمترین انحراف وداره و پایینه قرمز بیشترین انحراف وداره و بالاست
از رنگ سفید رنگین کمون بوجود میاد ........
حالا هی بگو استقلال .................

مصطفی جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 01:03

زندگی مثله ۱تخته نرده ... مهم نیست تاس چه اعدادی واست میاره ... مهم اینه که با این اعداد بهترین بازی رو کنی...

محمد جون چون رنگشم خواستی بهت میگم ... شطرنجی !!!
یعنی وقتی شادیمو زندگی بر وفق مرادمونه سفیده وگرنه سیاه.

سعید جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 13:22

زندگی واسه همه ادما یه جور تعریف نمیشه.واسه همین شاید خیلی ها تعریف همدیکه رو قبول نداشته باشن.زندگی تو این دوره این چیزایی که شما میگین نیست.زندگی تکرار ملالت آور روزهاست که ما توش قرار داریمرنگشم مشکیه.

سعید جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 13:25

راستی استقلال هم یادم رفت.بچه ها الان پرسپولیس جندمه؟اصلا نمیبینمش.

[ بدون نام ] جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 14:15

داداش زندگی کجاش ملالت آوره؟زندگی تکرار خاظره هاست.زندگی یعنی 1دنیا انگیزه 1امیدواری1دنیا آرزو.یعنی دنیا رو دیدن.
راجع به اینکه تکرار ملالت آور روزها تو جایی که زندگی میکنیمه،حرفی ندارم که بزنم.
ولی کلا تا زنده ایم می تونیم قشنگ زندگی کنیم.

سحر جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 14:23

ای وای سعید رفته تو فاز افسردگی
سعید جان این چه رنگیه این چه تعریفیه [:S012:
ببخشید نمیخوام مادر بشم نصیحت کنم ولی یه استاد راهنما داشتم همش میگفت سعی کن تو زندگیت امروزت با دیروزت فرق کنه .اگر دیدی نمیتونی کاری برای این تغییر انجام بدی ساعتت رو از دست چپت باز کن ببند دست راستت این حداقل کاریه که میشه برای تغییر دادن زندگی کرد .
تکراری بودن وملالت اور بودنش دست خودته .....


خوبه استقلال یه برد داشت یه نمه شاد شدی بابا ثواب کردن جوون مردم دپ شده بود

مریم مهندسی شیمی 88 بابلسر شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 11:12

سحر خانم خوبه که ما یا داریم میبریم یا مساوی و دوم جدول هستیم تازه اونم به خاطر تفاضل گل!!!
شما پرسپولیسیا که رنگ برد رو به خودتون ندیدین....

"گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده"

سحر چهارشنبه 2 شهریور 1390 ساعت 13:28

مریم جون سلام طاعات قبول گلم
گفتم بعد از این ایام جوابتون رو بدم بهتر باشه
مریم جون پرسپولیس از اسب افتاده از اصل که نیفتاده ....
هر کسی کو دور ماند از اصل خویش باز جوید روزگار وصل خویش
عزیزم روزگار وصل نزدیکه
بد نیست به عقب یه نگاهی بندازی !!!!!!!!!!!!
راستی بالاخره زندگیت چه رنگیه ؟ سفیده یا بیرنگه ؟

مرسی... از اصل نیفتاده رو خوب اومدی. هه!!!!
امید

حمیده دوشنبه 7 شهریور 1390 ساعت 15:31

زندگی بال وپری داردباوسعت مرگ
پرشی دارداندازه عشق
زندگی چیزی نیست که لب طاقچه ی عادت ازیادمن وتوبرود!

[ بدون نام ] یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 09:09

چه نظرات مختلف وجالبی.به نظرمن برای یه زندگی قشنگ و باب میل تصمیمای مهم زندگیتو باید خودت بگیری واسه آرزوهاتم تلاش کنی.اونوقت تو مشکلات وبدترین شرایطم کم نمیاری.چون میدونی چطور این مشکلات پیش اومده.مدام هم مجبور نمیشی دیگران رو مقصر بدبختیات بدونی.
من باتصمیمای دیگران زندگی کردنو تجربه کردم همیشه هم شکست خوردم ولی مثل سعید دپ نیستم‌ چون معتقدم ماهیو هروقت از آب بگیری...(تازست یا میمیره؟)
راستی فضای وبلاگتون خیلی صمیمیه.خوشم اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد