وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

اینم یه جور ضد حال...

داشتم با ماشینم می رفتم سر کار که موبایلم زنگ خورد گفتم بفرمایید
الووو.. ، فقط فوت کرد !
گفتم اگه مزاحمی یه فوت کن اگه میخوای با من دوست بشی دوتا فوت کن . دوتا فوت کرد .
گفتم اگه زشتی یه فوت کن اگه خوشگلی دوتا فوت کن ، دوتا فوت کرد . 
گفتم اگه اهل قرار نیستی یه فوت کن اگه هستی دوتا فوت کن ، دوتا فوت کرد .
گفتم من فردا میخوام برم رستوران شاندیز اگه ساعت دوازده نمیتونی بیای یه فوت کن اگه میتونی بیای دوتا فوت کن ، دوباره دوتا فوت کرد . 


با خوشحالی گوشی رو قطع کردم فردا صبح حسابی بخودم رسیدم بهترین لباسمو پوشیدم . دوش گرفتم و ادکلن زدم تو پوست خودم نمی گنجیدم فکرم همش به قرار امروز بود داشتم از 
خونه در میومدم که زنم صدام کرد و گفت ظهر ناهار میای خونه؟ 
اگه نمیای یه فوت کن اگه میای دوتا فوت کن....

نظرات 15 + ارسال نظر
امید یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 12:14

بابا, رامتین تکراری بود که....


اگه تکراری بود یه فوت بکنین!
اگه تکراری نبود دو فوت بکنین!

مصطفی یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 12:18

فوت فوت

مریم مهندسی شیمی 88 یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 15:50

فووووووووووت!!!!!
ولی حقش بود
ولی از آپدیت بودنت خوشم اومد!!!! دیروز گفنک مطلب جدید امروز دیدم گذاشتی!!!! مرسیییییییییی

علیرضا یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 20:06

like :)))

سعید سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 10:39

فوتم نمیاد.نفس ندارم.

AMIR FARZIN سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 13:44

الهام سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 13:56

فووت.اما جالب بود

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 18:20

اینجا چقد فوت فوتی شد؟انگار تولده
برادران و خواهران جان فوت هاتونو نگه دارید واسه شمع های کیک تولداتون

مریم مهندسی شیمی 88 جمعه 10 تیر 1390 ساعت 16:08

آقا وبلاگ از دست رفتاااااااااا

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 10:48

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

یکی یه پست جدید بذاره

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 تیر 1390 ساعت 11:21

نکنه قصد دارین تا نمره ی همه ی درسا نیومد پست جدید نذارین. بیخیال داداش!!!!!!!

علیرضا پنج‌شنبه 16 تیر 1390 ساعت 13:22

خدا ... کنه این سعید مشتاقی رو!!! هر روز میگه میخوام من پست بذارم و آخرشم نمیذاره

خدا همین نزدیکی هاست پنج‌شنبه 16 تیر 1390 ساعت 14:27 http://kumail.blogsky.com

اینکه همش فوت فوتی شد.

سعید سه‌شنبه 21 تیر 1390 ساعت 12:08

علیرضا من کلی پست دارم.می ذارم.دیر نشده


علیرضا

مریم ویسی جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 22:41

وااااای خدایا چقدر خندیدم دمتون گرم خیلی باحال بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد