وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

یه شعــــر...

حمید مصدق خرداد 1343

تو به من خندیدی و نمی دانستی من به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدم باغبان از پی من تند دوید سیب را دست تو دید غضب آلود به من کرد نگاه سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک و تو رفتی و هنوز، سالهاست که در گوش من آرام آرام خش خش گام تو تکرار کنان می دهد آزارم و من اندیشه کنان غرق در این پندارم که چرا باغچه کوچک ما سیب نداشت

جواب زیبای فروغ فرخ زاد به حمید مصدق

من به تو خندیدم چون که می دانستم تو به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدی پدرم از پی تو تند دوید و نمی دانستی باغبان باغچه همسایه پدر پیر من است من به تو خندیدم تا که با خنده تو پاسخ عشق تو را خالصانه بدهم بغض چشمان تو لیک لرزه انداخت به دستان من و سیب دندان زده از دست من افتاد به خاک دل من گفت: برو چون نمی خواست به خاطر بسپارد گریه تلخ تو را و من رفتم و هنوز سالهاست که در ذهن من آرام آرام حیرت و بغض تو تکرار کنان می دهد آزارم و من اندیشه کنان غرق در این پندارم که چه می شد اگر باغچه خانه ما سیب نداشت

نظرات 9 + ارسال نظر
هادی.م سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390 ساعت 22:50

فکر کنم شعر اول رو تقریبا همه شنیده بودن اما،
شعر دوم رو که من هنوز نشنیده بودم و جواب قشنگی هم بود...

علیرضا چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 08:58

دم فروغ خانوم گرم!!! خیلی قشنگ بود

mmmmmohammad چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 13:49

شعر سوم قشنگتر بود.

مجتبی روجایی چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 21:08

خیلی شعر تون بی مزه بود حالم به هم خورد

الهام جمعه 23 اردیبهشت 1390 ساعت 12:31

جواب فروغ خیلی قشنگ بود

مینا شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 08:31

به شعر کاری ندارم فقط خواستم بگم آقای ..... کارتون خیلی ناجوانمردانه بود که الکی گفتید ۲۸م امتحان معدنی داریم و با این که امتحان شیمی فیزیک بشه ۲۶م مخالفت کردید اونم الکی الکی....
خودتون که چهارشنبه و شنبه صبح نشستید خوندید ولی یک لحظه هم به کسایی مثل من که غیبت تو معدنی زیاد داشتن و مجبور بودن بیان و شنبه صبح هم آزمایشگاه داشتن فکر نکردید
دریغ از ذره ای معرفت!!!!
نوبت ماهم میشه!!!!!

مریم مهندسی شیمی 88 سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390 ساعت 13:58

GOOD

فرزانه . ش پنج‌شنبه 5 خرداد 1390 ساعت 22:04

واقعا زیبا بود ... مخصوصا جواب فروغ دوست داشتنی ...

مرسییییی

مصطفی شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 21:15

چرا دم فروغ گرم ؟!!...
هادی جون دم تو گرم که این متن و گذاشتی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد