وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

بهشت و جهنم ایرانی ها

 سلام به دوستای عزیزم، 

تا حالا فکر کردین بعد از مرگ بهشتی هستید یا جهنمی؟! 

خلاصه بگم ،هر کدوم از این دوجا که باشین ،ایرانی هستین و طبیعتا ایرانی ها هم  

هرجا که باشن ۱شعاره معروف دارن که چی ؟!!   ما میتوانیم... 

 

میخوایم ۱سر به هموطنان مقیممون تو بهشتو جهنم بزنیم ببینیم اونجا در چه حالن؟!  

 

بهشت و جهنم ایرانیان

  

تویه بهشت جبرئیل میره پیش خدا گلایه میکنه که: آخه خدا، این چه وضعیه آخه؟ ما یک مشت ایرونی داریم توی بهشت که فکر میکنن اومدن خونه باباشون! به جای لباس و ردای سفید، همه شون لباس های مارک دار و آنچنانی میخوان! بجای پابرهنه راه رفتن کفش آدیداس پاشون میکنن و ... 

 

واسه اینکه بدونین ایرانی ها چه بلایی سرجبرئیل آوردن برین ادامه مطلب ...  

بهشت و جهنم ایرانیان

  

تویه بهشت جبرئیل میره پیش خدا گلایه میکنه که: آخه خدا، این چه وضعیه آخه؟ ما یک مشت ایرونی داریم توی بهشت که فکر میکنن اومدن خونه باباشون! به جای لباس و ردای سفید، همه شون لباس های مارک دار و آنچنانی میخوان! بجای پابرهنه راه رفتن کفش آدیداس پاشون میکنن. هیچ کدومشون از بالهاشون استفاده نمیکنن، میگن بدون 'بنز' و 'ب ام و' نمیرن! اون بوق و کرنای اصرافیل هم گم شده... یکی ازش قرض گرفت و رفت دیگه خبری نشد! آقا من خسته شدم از بس جلوی دروازه بهشت رو جارو زدم... امروز تمیز میکنم، فردا دوباره پر از پوست تخمه و پسته و هسته هندونه و پوست خربزه است! من حتی دیدم بعضیهاشون کاسبی هم میکنن و حلقه های تقدس بالای سرشون رو به بقیه میفروشن. چند تاشون کوپون جعلی بهشت درست کردن و به ساکنین بخت برگشته جهنم میفروشن. چندتاشون دلالی باز کردن و معاملات املاک شمال بهشت میکنن. یک سری شون حوری های بهشت را با تهدید آوردن خونه شون و اونارو "سرکار" گذاشتن و شیتیلی میگیرن. بقیه حوری ها هم مرتب میگن مارو از لیست جیره ایرانیها بردار که پدرمونو درآوردن، اونقدر به ما برنج دادن که چاق شدیم و از ریخت افتادیم.

اتحادیه غلمان ها امضاء جمع کرده که اعضا نمیخوان به دیدن زنان ایرانی برن چون اونقدر آرایش کردن و اسپری مو سرشون زدن که هاله تقدسشون اتصالی کرده و فیوزش سوخته در ضمن خانمهای ایرونی از غلمانها مهریه میخوان.

هفته پیش هم چند میلیون نفر تو چلوکبابی ایرانیها مسموم شدن و دوباره مردن. چند پزشک ایرونی به حوری ها بند کردن که الا و بلا بیایید دماغتونو عمل کنیمو لباتونو پروتز.

خدا میگه: ای جبرئیل! ایرانیان هم مثل بقیه، آفریده های من هستند و بهشت به همه انسان ها تعلق داره. اینها هم که گفتی، خیلی بد نسیت!

برو یک زنگی به شیطون بزن تا بفهمی درد سر واقعی یعنی چی!!!

جبرئیل میره زنگ میزنه به جناب شیطان... دو سه بار میره روی پیام گیر تا بالاخره شیطان نفس نفس زنان جواب میده: جهنم، بخش ایرانیان بفرمایید؟

جبرئیل میگه: آقا سرت خیلی شلوغه انگار؟

شیطان آهی میکشه و میگه: نگو که دلم خونه... این ایرونیها اشک منو در آوردن به خدا! میخوام خودمو بازنشست کنم.

شب و روز برام نگذاشتن! تا صورتم رو میکنم این طرف، اون طرف یه آتیشی به پا میکنن!

تا دو ماه پیش که اینجا هر روز چهارشنبه سوری بود و آتیش بازی!... حالا هم که... ای داد!!! آقا نکن! بهت میگم نکن!!!

جبرئیل جان، من برم .... اینها دارن آتیش جهنم رو خاموش میکنن که جاش کولر گازی نصب کنن...

یک عده شون بازار سیاه مواد سوختی بخصوص بنزین براه انداختن.

چند تا پزشک ایرونی در جهنم بیمارستان سوانح سوختگی باز کردن و براش تبلیغ میکنن و این شدیدا ممنوعه.

چندتاشون دفتر ویزای مهاجرت به بهشت باز کردن و ارواح مردمو خر میکنن. بلیت جعلی یکطرفه بهشت هم میفروشن.

یک سری شون وکیل شدن و تبلیغ میکنن که میتونن پیش نکیر و منکر برای جهنمی ها تقاضای تجدید نظر بدن.

چند تاشون که روی زمین مهندس بودن میگن پل صراط ایراد فنی داشته که اونا افتادن تو جهنم. دارن امضا جمع میکنن که پل باید پهن تر بشه.

چند هزار تاشون هم هر روز زنگ میزنن به 118 جهنم و تلفن و آدرس سفارتهای کانادا و آمریکا و ... رو برایه پیدا کردن بازیگران هالیوود میپرسن چون میخوان مهاجرت کنن.

هرروز هزاران ایرونی زنگ میزنن به اطلاعات و تلفن آتش نشانی جهنم رو میخوان

الان مراجع داشتم میگفت ما کاغذ نسوز میخواهیم که روزنامه اپوزیسیون بیرون بدیم.



ببخش! من برم، بعدا صحبت میکنیم... چند تا ایرونی دارن کوپون جعلی کولر گازی و یخچال میفروشن... برم یه چماقی بچرخونم 

 

حالا به عنوانه ۱ایرانی دوست دارید بهشتی باشید یا جهنمی ؟!!!! 

                                                                                                نظر یادتون نره

نظرات 22 + ارسال نظر
فریبا یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 10:55

با این توصیفات من ترجیح می دم تو برزخ بمونم!!!!!!!!!!

الهام یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 10:57

جالب بودایشالا که بهشتی باشیم و به اونجا راهمون بدن اما نه ازین نوعش.

الهام یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 11:01

۱ سوال خارج از بحث:این صندلی داغتون کی شروع میشه؟

چه عجله ایه حالا . با شروع شدن ترم انشالله شروع میشه .
مصطفی

مهسا یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 22:48

ا.خیلی جالب بود.واقعا من گاهی اوقات خودم متاسف میشم بابت این موضوعات.۱کمی ایرونیا باید دیدشونو فرهنگشونو بالا ببرن.هر جای دنیا حتی اگه در ماشینتم باز بزاری کاری به کارش ندارن.حالا اینجا حتی تو بهشتشم......
همه جای دنیا(یعنی اکثر جاها.بسته به پشرفت و فرهنگ) هرکی سرش تو کار خودشه.نه بهت نگاه می کنن نه واسشون مهمه تیپه ات چیه و زشتی یا قشنگ.همه خودشوننو سرشون تو کار خودشون.حالا اینجا.من واقعا از این ویژگی اونوریا خوشم میاد.حیف که ماها نداریمش.

فرزانه یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 23:08

خیلی خیلی نایس بود،حسابی خندیدم.بهشت و جهنمش فرقی نداره همین که با ایرونیا باشم خوش می گذره...

یک ایرانی یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 23:58

دوست عزیز آخه خودت هم یک ایرونی هستی.. چرا به کشور خودت و هموطنان خودت توهین میکنی؟!! فرزانه خانم شما به چیه این متن خندیدی؟ به کشور خودت؟!!
آره من هم بعضی از این کارای بعضی از ایرونیا رو قبول و تنفر دارم. ولی شماهای ایرانی, دوستان عزیز, میتونین از خودتون شروع کنین واسه تغییر این فرهنگا.
از هرکی بپرسی میگه باید فرهنگ سازی بشه. آخه پو... از خودت شروع کن این فرهنگ سازی رو.
من واقعا متاسفم که این جور مطلبا رو انتشار میدین تا باعث خنده دیگران شه... میتونین از زیباییهای کشورتون حرف بزنین. البته اگه واستون مهمه و یه جو غیرت تو پیکرتون مونده...

وای ببین کی داره انتقاد میکنه از این پست !!!!!!!!
آخه بچه ایرونی زرنگ لااقل با یه آی پی دیگه نظر میدادی که لو نری.
اونایی که به زبونه طنز گفتم خودتم میدونی که توی ایران وجود داره ،
تازه خودتم که تو چندتا پست داشتی انتقاد میکردی
دوست عزیز تو اول تغییرو از خودت شروع کن و جرات داشته باش با اسم خودت نظر بده ما اینو چند بار گفتیم که با اسمه مستعار نظر ندید
ای ایرونیه با فرهنگ
مصطفی

الهام دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 11:44

آخیش.بالاخره یک نفرم من اینجا باغیرت ایرانی دیدم.راستش خودمم ناراحت شدم که خودمونم به خودمون میخندیم اما ترسیدم بگم چون تا حالا هم ازین نیشخندا بوده و آدم مایوس میشه.

مهسا دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 16:30

خانم یا آقای محترم.من ۱بار گفتم واسه بار دوم که میگم.من دارم پیش خودمون از نقایض میگم.نه پیش اونوریا.چرا من خودمم میگم.خودمم از این ایرادا دارم.بایدم رفعش کنم.و خیلیای دیگه هم از این ایرادا داریم.شما اصلا منو نمیشناسی.پس قضاوت نکن که داری ارزش مملکتتو پایین میبری.شما هنوز منو اونجا ندیدی که میگی داری ارزش مملکتتو پایین میاری......ارزشو اونی پایین میاره که......
۱نشونه ایرونیا هر جای دنیا اینه که میخوان سر از کارت در بیارن.به تیپت کار دارن.مدل موهات لباس پوشیدنات و خیلی چیزای دیگه......
دوست عزیز من دارم پیش خودمون از این نقایض میگم.نه جای دیگه.چون دارم با چش خودم این تفاوتا رو می بینم که......
هیچ ایرونی بیرون ایران ارزش مملکتشو پایین نمیاره.هیچ ایرونیی.مطمین باشید.اونی که همچین کاری کنه اصلا ایرونی نیست

یک ایرانی دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 19:09

مهسا خانم شما چرا فقط به خودتون میگیرید؟!! من به این پست انتقاد کرده بودم نه به نظر شما. نظر شما کاملا یه نتیجه گیری شخصیه اصلا ارزش انتقاد نداره. فقط آدمایی مثل شما هستن که شخصیت رو از مدل مو و لباس تشخیص میدن و اصلا ربطی به ایرانی و بیگانه نداره.
شما رو میشه با خوندن چنتا از نظراتون تو همین وبلاگ تاحدودی شناخت ولی شما حتی جنسیت منو نمیدونین.
مهسا خانم چرا حرفاتونو کامل نمیکنید؟! چقدر از ...... استفاده میکنید؟ کاملا راحت باشید و حرفتونو بزنید. از چیزی میترسید؟! به کشورتون خیلی راحت توهین میکنید ولی حرفتونو کامل نمیکنید.
من اصلا در حدی نیستم که بخوام قضاوت کنم، فقط دارم نظر خودمو میگم.
ببخشین منظورتون از پیش خودمون چیه؟!! به این مکان میگن شبکه جهانی نت و هرکسی میتونه به این پیش خودمونا خیلی راحت دسترسی پیدا کنه.
من کی همچین حرفی زدم که داری ارزش مملکتتو پایین میاری؟!!

امید دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 23:39

بله...

مهسا سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 00:26

آره.حرف شما کاملا متینه.این وبلاگو آدماش اصلا ارزش اینو ندارن که آدم بخواد باهاشون بحث کنه.یا نظرشو بگه.یا چندتا حرف دوستانه بزنه.
درسته.شما مثل اینکه منو میشناسی.ولی مطمینم که اصلا نمیشناسی.تو۳تا پست قبلی اگه خونده باشی فک کنم اینقدی شناخته باشیم که بیشتر حرفام شوخیه نه جدی.
منم شخصیت کسی و از رو مدل لباس یا مو نشناختم.اینقدی از این چیزا و آدما دیدم که بدونم تیپ شخصیت نمیاره.شما که نظرامو خوندی و منو کاملا شناختی چطور از نظراتم این ویژگیمو نفهمیدی؟
من از چیزی نمی ترسم بلکه شمایی که میترسی و به گفته خودت نه خودتو معرفی می کنی نه شخصیتتو.
درسته.نظر یا اعتقاد من اصلا ارزشی نداره.این شما و حرف و جسارت شماست که ارزش داره دوست عزیز.
بازم میگم.من به کشورم توهین نکردم و نخواهم کرد.دارم واسه بهتر شدنش انتقاد می کنم و نظر می دم.البته اگه انتقاد پذیرا بیشتر بشن حتما بهترین خواهیم بود.
من از اشتباهم کاملا عذر می خوام.

ببخشید مهسا خانم اگه شما با ۱نفر دیگه مشکل دارین چرا به
این وبلاگو آدماش توهین میکنین ؟ مودب باشین احترام خودتونو این وبلاگو اعضاشو داشته باشین .
مصطفی

مهسا سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 00:41

ببخشید دوستان.من از نظرم انتقادم پیشنهادم کاملا عذر خواهی میکنم.حرفمو پس می گیرم.حرفام کاملا اشتباه بوده.
شما به بزرگواریه خودتون ببخشید که خواستم چندتا پیشنهاد بدم.
درسته.ما بهترینیم.و همیشه بهترین خواهیم موند.من به عنوان ۱ایرونی سعی می کنم اونقدی خودمو تغییر بدم یا بهترین باشم یا اصالت ایرونیمو حفظ کنم که بقیه به کشورم به چش بهترین نگاه کنن.
ایرونی هر جای دنیا که باشه ایرونیه.
منم هر جای دنیا که هستم ایرونی خواهم موند و ارزش ایرانمو بالا خواهم برد

قاسم سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 12:21 http://chemist.vcp.ir

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.
با این توصیف قشنگ ـ من میخوام برم جهنم.قسمت بشه یه سر پیش بازیگرای هالیوود برم ـ خیلی صفا داره ـ پیشنهاد میکنم شما هم بیاین چون دیگه گیر نمیاد.
دیدار توی جهنم وبلاگ~بدرووووووووووووووووووود.

سعید اسدی سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 17:52 http://umzst.com

سلام

این متن رو فرستادم تا هم یک دعوتی بکنم از شما و اعضای وبلاگتون به انجمن دانشجویان دانشگاه مازندران
و هم اینکه اگه امکان داره براتون یک بنر تبلیغاتی از انجمن رو بزارید توی وبلاگ
یا لینک کنید
اینم بگم هیچ وقت وبلاگ و انجمن جای هم رو نمیگیرن و کاربرد هاشون متفاوته
برای همین خوشحال میشم همه شما بیاین و باعث پیشرفت انجمن بشین . جایی که متعلق به همه هست
اگه جواب بدی ممنون میشم و اگه بنر هم خواستی بزاری بگو من بدم
ممنون
سعید اسدی
--
http://umzst.com

فرزانه سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 18:26

اولن مهساجان به حرفایی که تو عصبانیت می خوای بگی خوب فکر کن تا چیزی نگی که به دیگران بر بخوره!
دومن آقا/خانم ایرانی!اینقده سخت نگیر.هیچ چیزی اونقدرها مقدس نیست که نشه بهش توهین کرد یا نقدش کرد!

یک ایرانی سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 23:48

مهسا خانم چرا حرف تو دهن آدم میندازین؟!! من کی به وبلاگ و دوستانم توهین کردم و گفتم ارزش ندارن؟ من نظر شما رو گفتم که ارزش نداره. با این حرفتون حتی به من هم توهین کردید.
چرا حرفاتونو پس میگیرید و پای انتقاداتون نموندید؟ به نظر من اصلا ثبات شخصیتی ندارید مهسا خانم...

دومن فرزانه خانم, حرف شما قبول. انتقاد میتونه سازنده باشه اما توهین نه... با توهین کاملا مخالفم

علیرضا چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 13:12

ایول جالب بود فقط میخوام بدونم جرات داری با عزرائیل هم از این شوخیا بکنی!!!
من نمیدونم مشکل کجاست که توی پست های تو و امید اینقدر درگیریه!

مصطفی چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 13:33

علی جون منو عزرائیل که با هم این حرفارو نداریم
خودمم نمیدونم اما مشکل از فرسنده نیست از گیرندست

مهسا چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 22:55

دوستان من ۱ سوال ازتون دارم.
نظر اول من انتقاد بود یا توهین؟پیشنهاد بود یا توهین؟ولی به نظر خودم بیشتر از ۱مقایسه چیزی نبود.
۱.اااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟چه عالی.من تو نظر دومم حرفمو پس نگرفتم.مثل اینکه این شمایی که فرق بین دو تا نظر و نفهمیدی.
من تو نظر اول ۱مقایسه کردم ۱انتقاد کردم.ولی تو نظر دومم به ایرون و ایرونی بودنم افتخار کردم.من ایرونی هستم.و خواهم بود.و افتخار هم می کنم هر جای دنیا که باشم.و در عین حال واسه بهتر شدنش انتقاد کردم.هنوزم سر نظر دومم هستم.وهم پای انتقادم.
نظر اول ۱ مقایسه بود که شماگفتی توهین.نظر دوم جوابم بود به شما.شما حتی فرق بین این ۲نظرو تشخیص ندادی.
درسته دوستان.تو عصبانیت نباید اون حرفو میزدم.ولی قصد توهین به اعضا و سایرین و نداشتم.بابت این اشتباهم عذر می خوام.

قاسم پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 11:49

بنظرم کسی که جرات نداره خودشو معرفی کنه اصلا ارزش جر و بحث یا حتی جواب دادن بهشم نداره.
از دوستانی که لطف میکنن نظر میدن خواهش میشه که وبلاگو به چالش نکشن.چون فکر میکنم که صورت خوشی نداره.
ایشالا این آقا یا خانوم ایرونی هم زودتر از این حرفا دست بکشه و خودشو به ما بنمایونه.

امیدوارم توی حرفام به کسی بر نخورده باشه_منظور بدی نداشتم.

موفق باشید

هم کلاسی دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 11:43

خیلی لوس بود

دلباخته جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 08:18

اصلا هرمطلبی که مصطفی جون مینویسه درسته جای بحثم نداره.
من یکی که موافقم درمورد فرهنگ ایران اسلامی......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد