وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

نتایج نظرسنجی صندلی داغ..!

 اینم از نظرسنجـــــــــــــــی...

  

 اولین کسی که روی صندلی داغ ما میشینه...

                

                »»» مصطفی «««

 

1.هادی.م                              12.3%

2.امید                                   2.3%

3.رامتین                                4.7%

4.الهام                                  16.6%

5.مصطفی                             30.9%

6.فرزانه                                 2.3%

7.سعید.م                              7.1%

8.مهسا                                23.8%  

 طبق قرار قبلی مصطفی بعد از امتحانات به مدت 10-7 روز باید گرمای صندلی وبلاگ ما رو به جون بخره... 

  از همین حالا سوالاتونو آماده کنین...   

ضمنن سوالا اول باید تایید بشه و به سوالاتی که نام نویسنده اون مشخص نباشه یا ناشناس باشه جواب داده نمیشه و حذف خواهد شد...

نظرات 18 + ارسال نظر
امید شنبه 25 دی 1389 ساعت 19:10

من حتی خودمم هم به خودم رای ندادم آخه کی به من رای داده؟!!!
در ضمن مصطفی جون بازم اقتدار مردا رو نشون دادی و بهت تبریک میگم. ولی من اصلا دوست نداشتم اولی باشی آخه سری اول اصلا نمیشه سوالی پرسید...

الهام شنبه 25 دی 1389 ساعت 21:30

آقا مصطفی تبریک.گرچه...

مصطفی یکشنبه 26 دی 1389 ساعت 00:01

با اینکه اول شدم اما به نتیجه انتخابات اعتراض دارم
فکر کنم کسایی که بهم رای دادن آمارشون بیشتر از ۳۰.۹٪ باشه
که اینجا زدین ،حالا ...
در ضمن به خودم و هوادارانم و دشمنانم تبریک میگم

مازیار تلاشان(مدیریت صنعتی) یکشنبه 26 دی 1389 ساعت 10:02

اخیییییییییییییی!!!!
مصطفی جان بعد از این که رو صندلی داغ نشستی یه سربیا خوابگاه ما پماد سوختگی داریم...

مهسا یکشنبه 26 دی 1389 ساعت 17:27

وای،من دوم شدم:-P
ممنون از لطف همه هوادارام:-)
اصلا فکرشم نمیکردم با اینکه غریبه ترم دومی بشم;-)
ولی اگه خودم به خودم رای میدادم،یا عین بقیه ستاد تبلیغاتی راه مینداختم اول بودم;-)
آقا مصطفی منم به عنوان اولین و سخت ترین مخالف بهتون تبریک میگم،البته شما دوبار می سوزی چون مجبوری داستان سوختگی قبلیتونم تعریف کنی:-D.1پماد سوختگی فک کنم واستون کم باشه;-)

مهسا یکشنبه 26 دی 1389 ساعت 17:31

آقایون مقتدر اگه میبیبید 1آقا اول شده،1خانمم دوم شده;-).البته اون اولی هم اول شدنشو مدیون پارتی بازی و آشنا بازیه;-).در غیر این صورت که خودم اول بودم:-);-):-D

سلام بردوستان بعدماهی رنگ وروی نت ودیدم ابتکارخوبیه.آقامصطفی تبریک مهساجونم دوبله تبریک.فقط بچه هااگه صندلیتون گازسوز باشه7تا10روزمصرفش زیادمی شه وآقای ایمنی ظهورپیدا می کنه هافکریارانه هاروکردین؟

[ بدون نام ] یکشنبه 26 دی 1389 ساعت 20:50

مصطفی آمار قیافتو بده من بفهمم کدومی
تا حالا تونستم رامتینو کشف کنم

مصطفی دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 00:16

من که همون اولم گفتم ،قراره ایستاده به سوالا جواب بدم
پماداتونو نگه دارین وا۳ نفراته بعد آخه اونا هم دوبار میسوزن
۱بار وا۳ اینکه رو صندلی میشینن دومم وا۳ اینکه اول نشدن
میسوووووووووووووووووزن

مهسا دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 12:18

راسی1چی یادم رفت.اونایی که می خواستن اقتدار آقایونو ثابت کنن،1بار دیگه 1نگاه به نتیجه ها بندازید!اگه اول آقا شده،دوم و سوم خانم شدن.الهام جون مرسی که اقتدار خانمها رو تثبیت کردی،سکوی سوم هم بهت تبریک میگم.

الهام دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 20:17

ممنون مهسا جون.در ضمن ۱نکته رو بهت باید تبریک گفت نه از طرف خودم که از طرف جمعی از دوستام که به من رای ندادن اما به تو دادن اونم واسه خاطر اینکه استعداد شگرفی در ضایع کردن ملت مذکر داری.

قاسم دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 20:31 http://chemist.vcp.ir

سلام.
این چه وضعیه
بازم که دارین کل کل میکنین.بابا بس کنین این بچه بازی هارو_کی میخواین____

داش مصطفی برو جلو که ما پشتتیم

رامتین دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 21:22 http://khialeto.blogsky.com/

سلام مصطفی جون.
شرمنده دیر شد ولی اول شدنتو بهت تبریک میگم.
شیرینی یادت نره!

مینا یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 06:34

ببخشید مهساخانم مال کدوم دانشکده اند؟؟؟؟
سوالامونو از کی باید بپرسیم؟؟؟؟
عکس یادتون نره بذارید؟؟؟
آقای مصطفی برا همین دانشکده اند؟؟؟

علیرضا دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 14:52

مصطفی جون رفاقتمون جای خود ولی صندلی داغ...
خودتو آماده کن

مصطفی سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 22:27

علی جون خیلی وقته که خودمو آماده کردم ...

رامتین جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 12:15 http://khialeto.blogsky.com/

سلام مصطفی‎ ‎جون حواست باشه مریض نشی چون ممکنه تحمل گرمای زیادی برات سخت باشه!

مصطفی جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 23:59

رامتین جون الان زمستونه هوا هم سرده خوبه ۱کم گرم بشم .
این صندلی داغ تو این هوای سرد میچسبه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد