وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

مهمان اول صندلی داغ ما کیست..؟

اسامی رو به ترتیب تعداد پست های اعضا گذاشتم...

نظرات 59 + ارسال نظر
مهسا سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 19:16

ا،اسم منو چرا نوشتید؟بچه ها خواهشا به من رای ندید.من جزء انصرافیا و حذفیام.

امید سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 20:02

اسم منو دیگه چرا نوشتین؟!! من که اصلا کاندید نشدم.
به من رای ندین...من میترسم

فاطمه-nightt سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 21:34

خودت عنوانش کردی آقای امید...
کاندید که خوبه ...من اگه جای بقیه بودم اول از خودت شروع می کردم...
شاید صندلی تون پایه هاش شکسته باشه خوب...:)
اول خودت امتحان کن

مصطفی سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 21:42

طرفدارای من ،برایه نشون دادنه حمایتشون از من، شنبه که دارن میان دانشگاه ۱شال گردن یا دستبنده قرمز بزارن تا اتحادشونو به بقیه کاندیدا نشون بدن

مصطفی سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 21:47

من میخوام گزینه ی همه ی موارد یا گزینه ی هیچکدامو انتخاب کنم ،چرا این دوتا گزینه رو نداره آقای مدییییییییییییییییر

الهام سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 22:00

دوستانی که رای میدن٬ازشون میخوام به من رای ندید.بعدشم این چه وضعیه؟هر کی میتونه همه رو هم انتخاب کنه.

مهسا سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 22:33

آقا مصطفی پس1رنگم واسه مخالفین تعیین کنید.
من که مخالف سرسختم.مخالفین اتحادشون بیشتره;-)

مهسا سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 22:41

راسی الهام جون من میخواستم به شما رای بدم.یعنی این کارو نکنم؟:-(

امید سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 23:32

درسته که من پیشنهاد دادم اما اصلا دوست ندارم اولی باشم.

امید سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 23:33


مصطفی من یه چنتا شعار هم ردیف کردم یادم باشه بگم بهت.
ببینم کسی رای نمیخره؟

الهام سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 23:53

نه مهسا جون.من هیجان آخریا رو به اولیا ترجیح میدم.من خودم شخصا به ۱ آقا رای دادم.به نظرم اولین نفر هم باید کسی باشه که جنبه اش بالاست هم جای سوال زیاد داره.

مصطفی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 00:03

دیدید ،الهام خانوم غیره مستقیم به من اشاره کرد

الهام چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 00:11

درسته آقا مصطفی.اما خدایی من تو اعتماد به نفست موندم.

مصطفی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 00:18

مگه بده اعتماد به نفس ؟
میتونم دارم.

امید چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 00:18

مهسا خانوم فک کنم تو نظر سنحیه یه سایت دیگه شرکت کردین....چون ما همچین فردی با این مشخصات نداریم

مهسا چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 00:19

منم حدس میزدم .ولی الهام جون کاش اینو انتخاب نمیکردی.کاش آخریا بود کلی سوالاش خوشگلتر بود.اعتماد به نفسشم کاهش پیدا میکرد;-)

الهام چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 00:24

آقا امید الن باز منظورتون من بودم به اشتباه اسم مهسا رو بردین؟نه مهسا جون اتفاقا این اولی همچین اعتماد به نفسشو میکشیم پایین که تا آخرا جا واسه ادامش نمونه

مهسا چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 00:25

نه آقا امید،اشتباه نکنید.من اشتباه نکردم،هنوز تو نظرسنجی شرکت نکردم

امید چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 00:34

بازم ببخشین. عینکم شکسته واسه همین نمیتونم خوب ببینم
ولی از شوخی گذشته میخواستم اول جواب مهسا خانومو بدم ولی یادم رفت. واسه همین که میخواستم جواب الهام خانومو بدم ندیدم که چی فرستادم.

مصطفی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 00:37

بویه توطئه میاد ؟

الهام چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 00:37

ببین کی پرسیده بود املا چند شدید.الان چی شد آخر؟با مهسا جون بودین یا با من؟اگه با منید باید بگم نه اتفاقا این تنها ویژگی مثبتشون ثابت شدست

امید چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 00:42

گفتم که با شما(الهام) بودم.
ببینم منظورتون مصطفیست دیگه؟!!

الهام چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 00:45

بله دیگه.

امید چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 00:48

آره واقعا درسته. جنبه مصطفی واقعا ثابت شده است. بهترین گزینه رو انتخاب کردین

سعید چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 02:33

همه که جا زدید؟اصلا خودم میشینم٠راستی قفط سوالات سخت نباشه٠مرسی از توجه کردنتون٠راستی به من رای بدید کیک ساندیسم میدم

سعید چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 02:49

راستی یه نکته ی انحرافی=بعضی از شما دانشمندان جوان تو جملات فاضلانتون نوشته بودیدکاندید٠این لغت نه تنها درست نیست بلکه به معنای الاغ میباشد٠درست آن کاندیدا می باشد٠لطفا از توهین به خودتان در فضای وب خودداری نمایید٠
با تشکر

قاسم.م چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 09:00 http://chemist.vcp.ir/

سلام ویژه به آقای مدیر.
بنظرم این --- که اسامی کاندیدا رو به ترتیب تعداد پست ها بذاریم.با این حساب پس کی نوبت ما آخریا میشه؟بابا یه کم به فکر ما آخریا باشین که حداقل توی صندلی داغ آخری نباشیم.

میدونستم هیشکی ما رو دوست نداره...آخه چراااااااااااا....

(جوابشم نگفتین مشکلی پیش نمیاد!!)

سلام گل پسر....
تو که کاندید نشدی آخ ببخشید تو که کاندیدا نشدی تا اسمتو تو لیست بذارم....
آخهههه این بچه داره از کمبود محبت تلف میشه یکی به این توجه کنه...
هادی.م

رامتین چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 13:59 http://khialeto.blogsky.com/

سلام به دوستان صندلی داغی!
من رو اعتماد به نفسه مصطفی جون بحثی ندارم٬ ولی با شناختی که از خودم دارم فکر میکنم اعتماد به نفسم بیشتر باشه! امتحانشم مجانیه٬‌میتونید منو رو صندلی اول بنشونید!
ولی رای من یکی از خانوماست. البته من مثل الهام خانوم اسمشو لو نمیدم.

الهام چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 14:46

خب آقا رامتین رای شمام تابلوست.مهسا که شرکت نمیکنه.منم که گفتم به من رای ندید٬نمیخوام اول باشم.میمونه فرزانه جون دیگه.

رامتین چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 15:19 http://khialeto.blogsky.com/

چون شما و مهسا خانوم گفتن نیستیم دلیل نمیشه که رای نگیرن.
الهام خانوم نمیتونید مچ منو بگیرید.

مصطفی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 15:46

شنبه دستبندو شال قرمز یادتون نره
با این که میدونم رای اولو من میارم اما بهتون قول میدم به تمومه
یعنی تمومه سوالاتون جواب بدم .

مهسا چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 20:23

آقایون خانمها با اینکه میدونم رای اولو خودم میارم :-P ;-)ولی عاجزانه ازتون تقاضا می کنم که به من رای ندید;-).
آخه من عضو نیستم،نمیتونم فعلا شرکت کنم.:-)

مهسا چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 20:30

آقا مصطفی شما رای اولتونو مدیون من هستید;-).وگرنه اگه من انصراف نمی دادم که شما دیگه اولی نبودی;-) :-).
بده اینهمه اعتماد به نفسا،من با اینکه میدونم اولیم ولی اینقده اعتماد به نفس ندارم:-P :-) ;-)

مصطفی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 23:50

مهسا خانوم کسی میتونه اول بشه که اعتماد به نفسه بالایی داشته باشه مثله خودم ،پس ازهمین حالا اول شدنه خودمو به خودم و هوادارام تبریک میگم

مهسا چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 23:55

نه خیر آقا مصطفی.
شما اول شدنتونو مدیون کنار کشیدن من هستید.آخه اگه کنار نمی کشیدم که رای اولو خودم میاوردم.آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است؟;-)

مصطفی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 23:58

میتونین کنار نکشید اگه انقدر مطمئنید رایه اولو میارید

امید پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 00:49

آخه اگه من هم کاندیدا بودم جفتون یه رای هم نمیاوردین که...
به این میگن اعتماد به نفس

رامتین پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 11:34 http://khialeto.blogsky.com/

اگه شماها به این میگید اعتماد به نفس که اعتماد به نفس من از همتون بیشتره بابا!
آخه مصطفی جون من که کلا اهل شال انداختن نیستم چیکار کنم؟
بهتره کلاه قرمز بپوشی که به من رای بدی! باشه گلم!!!

مهسا پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 22:20

آقا رامتین پیشنهاد جالبی دادن.به نظر منم کلاه قرمز نماد بهتریه واسه حمایت.فقط در کنارش1پسر خاله هم با خودتون بیارید;-) :-D

الهام پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 22:29

۱سوال: کی نتایج نظر سنجی اعلام میشه؟یعنی تا کی مهلت ارسال نظراته؟

مصطفی پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 23:48

رامتین جون قرمز رنگه هوادارایه منه ،تقلید نکن
رامتین جون تورات اگه شنل قرمزی هم دیدی بیار

رامتین شنبه 18 دی 1389 ساعت 09:49 http://khialeto.blogsky.com/

اول در جواب مهسا خانوم باید بگم که من اصلا پسر خاله ندارم وگرنه میاوردمش!!!
بعدشم در جواب مصطفی جون باید بگم قرمز رنگ مورد علاقه منم هست دیگه خودت میدونی پرسپولیسی گفتنو....

مهسا شنبه 18 دی 1389 ساعت 17:17

و شنبه سپری شد.و در جلو در ورودی دانشگاه مازندران و در مقابل دانشکده ی شیمی موج عظیمی از قرمز پوشان به چشم خوردند.از شنل قرمزی گرفته تا شال قرمزی و کلاه قرمزی پسر خاله.
دیگه فک نکنم با این همه هوادار نیازی به نظر سنجی باشه.به همه ثابت شد قرمز پوشان پیروز میدانند;-)
فقط تیزهوشها متوجه مقصود من میشن،خواهشا بعضیا از این جمله سوء استفاده نکنن در جهت افزایش اعتماد به نفس

مهسا شنبه 18 دی 1389 ساعت 18:49

تا حالا نظرسنجی به نفع کی پیش رفته؟

مصطفی یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 00:14

از هوادارام تشکر میکنم که به حرفه من گوش دادنو شنبه برای تضعیف نکردنه روحیه بقیه کاندیدا و همچنان جذاب باقی موندنه انتخابات از رنگه قرمز استفاده نکردن تا از همین حالا مشخص نشه که من اول رو صندلی میشینم .
بازم تشکر واسه اینکه ریا نکردینو قرمز نپوشیدین .

مینا یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 12:01

برا من دوتا سوال پیش اومد
۱.زمان این صندلی داغتون کی هست
۲.ما میتونیم سوالای مدنظرمونواز بعضی افراد که اگر خدای نکرده انتخاب شدن بپرسیم؟؟؟؟

رامتین یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 14:12 http://khialeto.blogsky.com/

سلام مینا خانوم.
این طرفا!!!
زمانش احتمالا میفته برای ترم بعد.
در مورد سوال دومتونم باید بگم که بله شما میتونید هر سوالی که تو ذهنتونه از نفر انتخاب شده بپرسید.

مینا یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 18:57

خوب دیگه
اصرار دوستان زیاد بود گفتم روشونو زمین نندازم یه نظربدم

درضمن من به شخصه بعضی از این منتخباتونو اصلا ندیدم موقع صندلی داغتون عکساشونم بذارین

مهسا یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 19:21

زمان برنامتون مشخص شد؟حالا چرا ترم بعد؟مگه اکثریت نگفتن بعد امتحانات؟
مینا خانم پیشنهاد جالبی دادن.من هم خیلی هارو نمیشناسم.فک کنم قبل اجرای برنامه عکس بذارید که بقیه هم بشناسن بهتره.البته اونایی که راضی هستن.

فرزانه یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 19:44

چقده ترسوئین شماها،قرار نیست برین زیر گیوتین که!میخواین رو صندلی داغ بشینین و به سوالات دوستاتون جواب بدین.بذار معلوم بشه هر کسی چه تصوری از افراد دیگه داره و چه سوالایی نسبت به اون براش به وجود اومده.ناسلامتی یه سال و نیم همکلاسی هستیم.باید همدیگه رو بیشتر بشناسیم یا نه؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد